• Nowy
  • Chwilowo niedostępny
SR80/185T-12V

Sleipner chowany ster strumieniowy dziobowy/rufowy SR80, 12/24 V / siła ciągu 96 kg / 4,4 kW / podwójny napęd

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

SR80 to wytrzymały, chowany ster strumieniowy, który oferuje ciąg od 80 do 96 kg, idealny do łodzi o długości od 10 do 15 metrów. Napęd jest zaprojektowany do montażu na dziobie lub rufie i zapewnia szybkie wysuwanie oraz chowanie.

Napięcie
24 936,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Sleipner chowany ster strumieniowy dziobowy/rufowy SR80, 12/24 V / siła ciągu 96 kg / 4,4 kW / podwójny napęd

Napęd Sleipner to idealne rozwiązanie dla właścicieli łodzi o wysokich osiągach, żaglówek i motorówek, którzy chcą zminimalizować opór i poprawić efektywność swojej jednostki pływającej. Dzięki innowacyjnej konstrukcji napęd chowa się w kadłubie, gdy nie jest w użyciu, co pozwala zaoszczędzić miejsce i chronić napęd przed uszkodzeniami.

Napędy Sleipner są kompatybilne z różnymi systemami napędowymi, w tym DC, AC i hydraulicznymi, i mogą być montowane zarówno na dziobie, jak i na rufie łodzi. Dostępne w wersjach standardowej (włącz/wyłącz) oraz PRO™ z kontrolą prędkości zmiennej, oferują ciąg od 80 kg do 650 kg.

Wszystkie napędy Sleipner są projektowane z myślą o wysokich standardach bezpieczeństwa i niezawodności, a ich instalacja jest szybka i prosta dzięki systemowi Plug & Play i komunikacji S-Link™. Dodatkowo, cicha praca napędu zapewnia komfort podczas manewrowania, a mechanizm retrakcji działa niezawodnie, unikając zacięć.

Dostępne są trzy wersje chowanych sterów strumieniowych: jedna zaprojektowana do bezpośredniego formowania i dwie do montażu na kołnierzu. Kołnierz może być wykonany przez Sleipner lub dostosowany przez konstruktorów łodzi do ich specyficznych potrzeb.

Najważniejsze cechy steru strumieniowego Sleipner:

  • Montowany jako ster strumieniowy dziobowy i/lub rufowy
  • Cicha praca
  • Okablowanie sterujące dwukierunkową komunikacją Plug & Play S-Link™
  • Zespół silnika zamontowany na sztywno na obudowie chowanej: brak ruchomych części podczas operacji chowania
  • Kompaktowy rozmiar
  • Niezawodny mechanizm zwijania zapobiega przywieraniu
  • Szybkie wdrożenie
  • Łatwy w obsłudze panel sterowania z informacją zwrotną o stanie silnika
  • Dostępny w wersji PRO z regulacją prędkości
  • Mechanizm cofania

S-Link™ to system sterowania oparty na technologii CAN, służący do komunikacji między produktami Sleipner zainstalowanymi na jednostce pływającej.

  • Kompaktowe i wodoodporne złącza
  • Złącza z kluczem i kodowaniem kolorystycznym zapewniające prawidłowy i łatwy montaż
  • Różne długości kabli, przedłużacze i złącza T sprawiają, że system jest skalowalny i elastyczny podczas instalacji

Redukcja hałasu

Q-PROP™ redukuje hałas nawet o 75% w kontrolowanych warunkach, a w średnich instalacjach o 20-40%, zachowując wyjątkową efektywność. W niektórych modelach sterów strumieniowych zwiększa moc uciągu.

System napędu PRO™

Pozwala na zastosowanie tylko niezbędnej mocy do wykonania manewru. Sterowanie zmienną prędkością eliminuje hałas związany z tradycyjnymi napędami włącz/wyłącz.

System zawiera także funkcję zatrzymania. W systemie dualnym (dziobowym i rufowym) jedno naciśnięcie przycisku utrzyma łódź przy keji, czyniąc cumowanie zadaniem dla jednej osoby. Napędy sterowane prędkością to najlepszy wybór do interakcji z joystickiem.

Ochrona przed przegrzaniem

Gdy wykryte zostaną wysokie temperatury, napędy włącz/wyłącz są automatycznie wyłączane, aby zapobiec przegrzaniu. Napędy PRO™ z kontrolą prędkości wydłużają czas pracy przez ograniczenie mocy w celu utrzymania temperatury w bezpiecznych granicach.

Izolacja galwaniczna

Części zanurzone w wodzie morskiej są galwanicznie izolowane od systemu elektrycznego na pokładzie, eliminując prądy błądzące.

Smary dożywotnie

Zębatka napędu jest fabrycznie napełniona smarem na całe życie i uszczelniona za pomocą długotrwałej uszczelki mechanicznej z powierzchniami ceramicznymi i węglowymi, zapewniając najwyższą ochronę przed wodą.

Elastyczne sprzęgło

Elastyczne sprzęgło chroni napęd przed uszkodzeniami, kompensując niewielkie niewspółosiowości między wałem silnika napędu a zębatką napędu.

Podwójne śruby napędowe

Podwójne śruby napędowe zapewniają większy ciąg niż pojedynczy system w tym samym wymiarze tunelu. System ten jest stosowany w modelach średniej wielkości, gdzie wymagany jest wysoki ciąg w małych tunelach. Dzięki kompaktowej budowie i wysokiej wydajności, modele podwójnych śrub stały się wyborem numer jeden wśród budowniczych łodzi na całym świecie.

Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 12/24 V DC
Waga 31 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Śruby Podwójne śruby napędowe
Długość jachtu (m) 10-15 m / 35-48 ft
Moc wyjściowa 4,4 kW / 6 hp
Zastosowanie Motorówka, żaglówka
Średnica tunelu 185 mm
Maksymalny ciąg (kg) 96 kg
Zalecany bezpiecznik 12 V - ANL 400 A / 24 V - ANL 250 A
Przewidywany czas pracy 2 - 3 min
Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!