

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
SR80 to wytrzymały, chowany ster strumieniowy, który oferuje ciąg od 80 do 96 kg, idealny do łodzi o długości od 10 do 15 metrów. Napęd jest zaprojektowany do montażu na dziobie lub rufie i zapewnia szybkie wysuwanie oraz chowanie.
Napęd Sleipner to idealne rozwiązanie dla właścicieli łodzi o wysokich osiągach, żaglówek i motorówek, którzy chcą zminimalizować opór i poprawić efektywność swojej jednostki pływającej. Dzięki innowacyjnej konstrukcji napęd chowa się w kadłubie, gdy nie jest w użyciu, co pozwala zaoszczędzić miejsce i chronić napęd przed uszkodzeniami.
Napędy Sleipner są kompatybilne z różnymi systemami napędowymi, w tym DC, AC i hydraulicznymi, i mogą być montowane zarówno na dziobie, jak i na rufie łodzi. Dostępne w wersjach standardowej (włącz/wyłącz) oraz PRO™ z kontrolą prędkości zmiennej, oferują ciąg od 80 kg do 650 kg.
Wszystkie napędy Sleipner są projektowane z myślą o wysokich standardach bezpieczeństwa i niezawodności, a ich instalacja jest szybka i prosta dzięki systemowi Plug & Play i komunikacji S-Link™. Dodatkowo, cicha praca napędu zapewnia komfort podczas manewrowania, a mechanizm retrakcji działa niezawodnie, unikając zacięć.
Dostępne są trzy wersje chowanych sterów strumieniowych: jedna zaprojektowana do bezpośredniego formowania i dwie do montażu na kołnierzu. Kołnierz może być wykonany przez Sleipner lub dostosowany przez konstruktorów łodzi do ich specyficznych potrzeb.
S-Link™ to system sterowania oparty na technologii CAN, służący do komunikacji między produktami Sleipner zainstalowanymi na jednostce pływającej.
Q-PROP™ redukuje hałas nawet o 75% w kontrolowanych warunkach, a w średnich instalacjach o 20-40%, zachowując wyjątkową efektywność. W niektórych modelach sterów strumieniowych zwiększa moc uciągu.
Pozwala na zastosowanie tylko niezbędnej mocy do wykonania manewru. Sterowanie zmienną prędkością eliminuje hałas związany z tradycyjnymi napędami włącz/wyłącz.
System zawiera także funkcję zatrzymania. W systemie dualnym (dziobowym i rufowym) jedno naciśnięcie przycisku utrzyma łódź przy keji, czyniąc cumowanie zadaniem dla jednej osoby. Napędy sterowane prędkością to najlepszy wybór do interakcji z joystickiem.
Gdy wykryte zostaną wysokie temperatury, napędy włącz/wyłącz są automatycznie wyłączane, aby zapobiec przegrzaniu. Napędy PRO™ z kontrolą prędkości wydłużają czas pracy przez ograniczenie mocy w celu utrzymania temperatury w bezpiecznych granicach.
Części zanurzone w wodzie morskiej są galwanicznie izolowane od systemu elektrycznego na pokładzie, eliminując prądy błądzące.
Zębatka napędu jest fabrycznie napełniona smarem na całe życie i uszczelniona za pomocą długotrwałej uszczelki mechanicznej z powierzchniami ceramicznymi i węglowymi, zapewniając najwyższą ochronę przed wodą.
Elastyczne sprzęgło chroni napęd przed uszkodzeniami, kompensując niewielkie niewspółosiowości między wałem silnika napędu a zębatką napędu.
Podwójne śruby napędowe zapewniają większy ciąg niż pojedynczy system w tym samym wymiarze tunelu. System ten jest stosowany w modelach średniej wielkości, gdzie wymagany jest wysoki ciąg w małych tunelach. Dzięki kompaktowej budowie i wysokiej wydajności, modele podwójnych śrub stały się wyborem numer jeden wśród budowniczych łodzi na całym świecie.
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 12/24 V DC |
Waga | 31 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Śruby | Podwójne śruby napędowe |
Długość jachtu (m) | 10-15 m / 35-48 ft |
Moc wyjściowa | 4,4 kW / 6 hp |
Zastosowanie | Motorówka, żaglówka |
Średnica tunelu | 185 mm |
Maksymalny ciąg (kg) | 96 kg |
Zalecany bezpiecznik | 12 V - ANL 400 A / 24 V - ANL 250 A |
Przewidywany czas pracy | 2 - 3 min |
Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!