Zwrot towaru

Klient, będący osobą fizyczną, może zwrócić zakupiony na odległość towar w ciągu 14 dni od daty zakupu. Zwrot nie wymaga podania przyczyny, natomiast, aby został rozpatrzony pozytywnie, klient musi złożyć oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty zakupu danego towaru i dostarczyć go do firmy Skaut nie później niż 14 dni od momentu zakupu. Po upływie tego terminu nie ma możliwości zwrotu towaru. W przypadku podmiotów gospodarczych powyższe prawo nie ma zastosowania. Powyższe ustalenia pozostają w zgodzie z z treścią ustawy z dnia 02.03.2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).

Zasady zwrotu towaru

Przed wysłaniem towaru, klient jest zobowiązany skontaktować się z nami w celu poinformowania o nadaniu przesyłki zwrotnej. Przy braku takiej informacji, paczki nie zostaną przyjęte. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić żadnych śladów eksploatacji, tzn. musi zawierać wszystkie dostarczone elementy wraz z nieuszkodzonym opakowaniem, wszystkie dokumenty, z którymi został dostarczony oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Koszty transportu przy zwrocie ponosi klient.

Zwrot płatności dokonanych przy zakupie towaru wraz z kosztem najtańszej, zwykłej dostawy oferowanej przez sklep następuje w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość >> 

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!