- Chwilowo niedostępny
Autopilot Evolution EV-1 hydrauliczny z ACU-200, p70Rs i z pompą hydrauliczną 1l
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów motorowych ze sterowaniem hydraulicznym. Zestaw zawiera: rdzeń czujnika EV1, interfejs napędu ACU-200, p70Rs i pompę hydrauliczną 1l.
Autopilot Evolution EV-1 hydrauliczny z jednostką sterującą ACU-200, p70Rs i z pompą hydrauliczną 1l
Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution EV-100 eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów motorowych ze sterowaniem hydraulicznym.
Czujnik Raymarine EV-1
Ten czujnik kursu utrzymuje Cię w 100% optymalnie na kursie.
Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-1 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.
- Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
- Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
- Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
- Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
- Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
- Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.
Jednostka sterująca napędem Raymarine ACU-200
Jednostka sterująca autopilota ACU-200 przeznaczona do hydraulicznych, liniowych i obrotowych napędów mechanicznych typu 1. Maksymalny prąd ciągły 15 amperów. Posiada wyjście sprzęgła i może zasilać SeaTalkng napięciem 12 V. Dostarczany z czujnikiem odniesienia steru.
- Zaprojektowany dla jednostek z napędem hydraulicznym Raymarine Typ-1 (M81120)
- Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
- Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie
- Pracuje tylko z systemami 12 V DC
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution. p70Rs obsługiwane jest przyciskami oraz pokrętłem i przeznaczone głównie dla jachtów motorowych.
- Kontrola za pomocą przycisków i pokrętła
- Zaawansowane podświetlenie LED - mniejszy pobór prądu, żywe kolory i kontrast
- Szerokie kąty patrzenia w pionie i w poziomie zapewniają wyraźne odczyty wyświetlacza z każdej pozycji
- Zawiera interfejs użytkownika LightHouse oraz startowy konfigurator dla szybkiej i łatwej konfiguracji
- Katy patrzenia 160°
Pompa hydrauliczna 1l
Przeznaczona do użytku na łodziach z istniejącym hydraulicznym układem sterowania lub do użytku na łodziach z mechanicznym sterowaniem w połączeniu z pomocniczym siłownikiem sterującym. Zbudowany z precyzyjną pompą zębatą i zaworem zwrotnym napędzanym serwomotorem.
- Pojemność suwaka: 80 cm3 – 230 cm3 (4,9 cala ^ 3 – 14 cali ^ 3)
- Maksymalne ciśnienie utyku przy 12V: 50bar (750psi)
- Szczytowe natężenie przepływu (bez obciążenia): 1000 cm3 / min (67 cali ^ 3 / min)
- Używany ACU: ACU-200
Zestaw kabli Raymarine EV-1
Wszystko, czego potrzebujesz do podłączenia komponentów autopilota, znajdziesz w zestawie kabli Raymarine. Są to wysokiej jakości, wytrzymałe kable oparte na technologii sieciowej Raymarine SeaTalkNG.
- 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
- 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
- 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
- 1 x SeaTalkng 5-drozny blok połączeniowy
- 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
- 2 x SeaTalkng Terminator
Jeśli nie masz pewności, czy pakiet autopilota jest odpowiedni dla Twojej łodzi, chętnie Ci doradzimy.
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 12 V DC |
Przekątna ekranu | 3.5" |
Gwarancja producenta | 3 lata |
Zakres temperatur pracy | od -20ºC do +55ºC |
Klasa wodoodporności IP | IPX 7 |
Jasność | 700 cd/min² |
NMEA2000 | Tak |
SeaTalkNG | Tak |
Głębia kolorów | 16 bitów kolor (64 tys. kolorów) |
Pobór prądu | 30 mA |