• Chwilowo niedostępny
T70157

Autopilot Evolution EV-1 hydrauliczny z ACU-200, p70Rs i z pompą hydrauliczną 1l

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów motorowych ze sterowaniem hydraulicznym. Zestaw zawiera: rdzeń czujnika EV1, interfejs napędu ACU-200, p70Rs i pompę hydrauliczną 1l.

14 370,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Autopilot Evolution EV-1 hydrauliczny z jednostką sterującą ACU-200, p70Rs i z pompą hydrauliczną 1l

Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution EV-100 eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów motorowych ze sterowaniem hydraulicznym.

Czujnik Raymarine EV-1

Ten czujnik kursu utrzymuje Cię w 100% optymalnie na kursie.

Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-1 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.

  • Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
  • Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
  • Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
  • Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
  • Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
  • Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.

Jednostka sterująca napędem Raymarine ACU-200

Jednostka sterująca autopilota ACU-200 przeznaczona do hydraulicznych, liniowych i obrotowych napędów mechanicznych typu 1. Maksymalny prąd ciągły 15 amperów. Posiada wyjście sprzęgła i może zasilać SeaTalkng napięciem 12 V. Dostarczany z czujnikiem odniesienia steru.

  • Zaprojektowany dla jednostek z napędem hydraulicznym Raymarine Typ-1 (M81120)
  • Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
  • Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie
  • Pracuje tylko z systemami 12 V DC

Jednostka kontrolna autopilota p70Rs

Jednostka kontrolna autopilota p70Rs jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution. p70Rs obsługiwane jest przyciskami oraz pokrętłem i przeznaczone głównie dla jachtów motorowych.

  • Kontrola za pomocą przycisków i pokrętła
  • Zaawansowane podświetlenie LED - mniejszy pobór prądu, żywe kolory i kontrast
  • Szerokie kąty patrzenia w pionie i w poziomie zapewniają wyraźne odczyty wyświetlacza z każdej pozycji
  • Zawiera interfejs użytkownika LightHouse oraz startowy konfigurator dla szybkiej i łatwej konfiguracji
  • Katy patrzenia 160°

Pompa hydrauliczna 1l

Przeznaczona do użytku na łodziach z istniejącym hydraulicznym układem sterowania lub do użytku na łodziach z mechanicznym sterowaniem w połączeniu z pomocniczym siłownikiem sterującym. Zbudowany z precyzyjną pompą zębatą i zaworem zwrotnym napędzanym serwomotorem.

  • Pojemność suwaka: 80 cm3 – 230 cm3 (4,9 cala ^ 3 – 14 cali ^ 3)
  • Maksymalne ciśnienie utyku przy 12V: 50bar (750psi)
  • Szczytowe natężenie przepływu (bez obciążenia): 1000 cm3 / min (67 cali ^ 3 / min)
  • Używany ACU: ACU-200

Zestaw kabli Raymarine EV-1

Wszystko, czego potrzebujesz do podłączenia komponentów autopilota, znajdziesz w zestawie kabli Raymarine. Są to wysokiej jakości, wytrzymałe kable oparte na technologii sieciowej Raymarine SeaTalkNG.

  • 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
  • 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng 5-drozny blok połączeniowy
  • 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
  • 2 x SeaTalkng Terminator

Jeśli nie masz pewności, czy pakiet autopilota jest odpowiedni dla Twojej łodzi, chętnie Ci doradzimy.

Autopilot Evolution EV-100 hydrauliczny z ACU-200, p70Rs i z pompą hydrauliczną 1l

Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 12 V DC
Przekątna ekranu 3.5"
Gwarancja producenta 3 lata
Zakres temperatur pracy od -20ºC do +55ºC
Klasa wodoodporności IP IPX 7
Jasność 700 cd/min²
NMEA2000 Tak
SeaTalkNG Tak
Głębia kolorów 16 bitów kolor (64 tys. kolorów)
Pobór prądu 30 mA

EV1

Instrukcja instalacji

Pliki do pobrania (3.68MB)
Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!