- Chwilowo niedostępny
Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-2 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.
EV2 - czujnik autopilota
Autopilot EV-2 został zaprojektowany do systemów sterowania elektronicznego „Drive-by-Wire”. Komunikuje się on bezpośrednio z SeaTalk NG. EV-2 posiada również dedykowaną magistralę CAN do połączenia z systemami sterowymi takimi jak: ZF Pod Drive, Yamaha Helm Master, Volvo IPS (niezbędny jest dodatkowy interfejs Volvo IPS wraz z okablowaniem) i systemami Seastar Solutions Optimus. Połączenie z magistralą CAN eliminuje konieczność instalowania komputera ACU, co upraszcza instalację.
- Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
- Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
- Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
- Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
- Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
- Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.
- Systemy Teleflex Optimus
- Napędy ZF Pod Drives
- Systemy kontroli Yanmar VC10 i JC10 (Joystick)
- Volvo IPS* i Volvo Aquamatic (*Wymagana jest opcjonalna brama Volvo IPS oraz dodatkowe okablowanie)
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Gwarancja producenta | 3 lata |