Autopiloty Raymarine Evolution mogą współpracować z hydraulicznymi systemami sterowania za pomocą wytrzymałej pompy hydraulicznej autopilota dopasowanej do pojemności hydraulicznego systemu sterowania jednostki. Aby odpowiednio dopasować pompę do systemu, potrzebne będzie określenie rzeczywistej pojemności siłownika lub siłowników (w cm3 lub calach sześciennych).
Pompa hydrauliczna do autopilota - 12V / 24 V
Autopiloty Raymarine Evolution mogą współpracować z hydraulicznymi systemami sterowania za pomocą wytrzymałej pompy hydraulicznej autopilota dopasowanej do pojemności hydraulicznego systemu sterowania jednostki. Aby odpowiednio dopasować pompę do systemu, potrzebne będzie określenie rzeczywistej pojemności siłownika lub siłowników (w cm3 lub calach sześciennych). Informacje te powinny się znajdować w dokumentacji systemu sterowego. Można też ustalić wielkość siłownika poprzez spisanie nazwy producenta i modelu. Kiedy dotrzemy do danych o siłowniku, na stronie firmy Raymarine znajduje się wykaz siłowników wraz z odpowiadającym im rodzajami pomp hydraulicznych.
Specyfikacja techniczna:
Typ napędu: | Typ 0.5 (12V) | Typ 1 (12V lub 24V) | Typ 2 (12V lub 24V) | Typ 3 (12V lub 24V) |
Numer części: | 12 V: E12139 | 12 V: M81120, 24 V: M81119 | 12 V: M81121, 24 V: M81123 | 12 V: M81122, 24 V: M81124 |
Wyporność łodzi | Nie ma znaczenia w tym wypadku. Jednostka napędu dobierana jest do pojemności siłownika systemu sterowania |
|||
Pojemność siłownika | 50cc-110cc (3.1in3–6.7in3) | 80cc – 230cc (4.9in3–14in3) | 230cc – 350cc (14in3–21in3) | 350cc – 500cc (21in3–30.5in3) |
Maksymalne ciśnienie komory przy 12V | 50bar (750psi) | 50bar (750psi) | 100bar (1450psi) | 80bar (1160psi) |
Przepływ szczytowy (bez ładunku) | 1000cc/min (67in3/min) | 1000cc/min (67in3/min) | 2000cc/min (122in3/min) | 2900cc/min (175in3/min) |
Zalecany komputer kursowy ACU: | ACU-100 | ACU-150 , ACU-200 | ACU-400 | ACU-400 |
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 12/24 V DC |
Gwarancja producenta | 2 lata |