• Chwilowo niedostępny
STE9524D

Chowany ster strumieniowy dziobowy/rufowy 24 V - siła ciągu 95 kgf

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Chowany ster strumieniowy VETUS o sile ciągu 95 kgf, odpowiedni dla łodzi o długości od 11,5 do 17 metrów. Zasilanie 24 V.

34 152,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Chowany ster strumieniowy dziobowy/rufowy 24 V - siła ciągu 95 kgf

Chowany elektryczny (DC) pędnik firmy VETUS jest całkowicie zabudowany w kadłubie, gdy nie jest używany, lecz kiedy dla dokowania lub manewrowania wymagana jest siła boczna, pędnik odchyla się w dół do wody, następnie chowa po bezpiecznym ukończeniu operacji dokowania lub manewrowania. Te chowane pędniki można wykorzystywać w zastosowaniach dziobowych i rufowych.

Chowane pędniki VETUS nadają się do instalacji w łodziach silnikowych i żaglowych o wielkościach od 30 do 60 stóp. Są one dostępne z ciągiem (skuteczną mocą) 55kG, 60 kG, 75 kG i 95 kG, przy napięciach 12 V i 24 V.

Zalety chowanego steru strumieniowego:

  • Zdolność wyposażenia łodzi o płytkim zanurzeniu, włączając żaglówki z wyciętym zaobleniem dziobu i uniesioną rufą.
  • Skonstruowany na bazie długo testowanego standardowego pędnika VETUS DC.
  • Prosty i wytrzymały mechanizm wahadłowy, z minimalną ilością części ruchomych. Pędnik obraca się na trwale smarowanym i pokaźnym łożysku.
  • Śruba obraca się w krótkim dukcie, tworzącym skupiony przepływ i minimalne straty energii.
  • Spodnia płyta kadłuba (wieko) jest przymocowana bezpośrednio do duktu śruby, nie jest więc wymagany żaden dodatkowy lub złożony mechanizm do jej otwierania lub zamykania – odchyla się ona wraz z pędnikiem.
  • Gdy pędnik jest schowany a dolna płyta zamknięta, całość tworzy nieco mniejszy opór niż standardowy tunel, co może mieć znaczenie w żaglówkach regatowych.
  • Obudowę z włókna szklanego i elektroniczny mechanizm sterujący (z wyłączeniem pulpitu deski przyrządów i kabli) dostarczamy w zestawie podstawowym.
  • Pędnik wysuwa się i chowa automatycznie, gdy pulpit sterujący jest wyłączany, więc nie ma konieczności obsługiwania żadnych oddzielnych kontrolek.
  • Zostanie również automatycznie schowany, jeżeli pędnik nie był używany w ciągu piętnastu minut.
  • Elektroniczne wykrywanie zabezpiecza element wykonawczy mechanizmu wahadłowego przed uszkodzeniem w przypadku przeciążenia lub zacięcia.
  • Przy zmianie kierunku ciągu występuje półtorasekundowe opóźnienie, aby zapobiec obciążeniom udarowym w przekładni, mechanizmie napędowym i mechanizmie wahadłowym.
  • Pędnik i jego pulpity sterowania podłącza się kablami przenoszącymi cyfrowe sygnały V-CAN (canbus firmy VETUS, umożliwiająca w przyszłości integrację do rozległego systemu elektroniki łodzi i wyświetlaczy informacji).

Specyfikacja:

  • Siła ciągu: 95 kgf
  • Moc: (kW-KM): 5,7-8
  • Napięcie: 24 V DC
  • Główny bezpiecznik: 200 A
  • Wewnętrzna średnica tunelu: 185 mm
  • Czas pracy ciągłej: 3 minuty
Klasa wodoszczelności IP20
Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 24 V DC
Waga 42 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Moc (KM) 8
Pobór Prądu (A) 320
Ilość obrotów na minutę (obr./min.) 4200 obr./min
Siła ciągu (N / Kgf) 950/95

Zobacz także

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!