• Chwilowo niedostępny
010-00705-79

Autopilot hydrauliczny ReactorTM 40 z panelem GHCTM 20 i pompą SmartPump

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Autopilot z serii Reactor 40 to jak dotychczas najbardziej czuły system w naszej ofercie. Optymalnie wykorzystaj możliwości tego autopilota do hydraulicznych układów sterowania, podłączając go do wysoce niezawodnej pompy bezszczotkowej SmartPump v2 o uniwersalnych wymiarach. Zestaw startowy ReactorTM 40 zawierają: panel kontrolny GHCTM 20, komputer kursowy autopilota ReactorTM 40, pompa SmartPumpTM, okablowanie i zestaw startowy NMEA2000.

20 675,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Autopilot hydrauliczny ReactorTM 40 z panelem GHCTM 20 i pompą SmartPump

Pełen pakiet firmy Garmin zaprojektowany z myślą o łodziach motorowych i żaglowych to zaawansowana technologia morska, która, niegdyś dostępna była tylko w łodziach komercyjnych. Teraz dostępna jest dla szerokiej rzeszy wodniaków. Autopilot z serii Reactor 40 to jak dotychczas najbardziej czuły system w naszej ofercie. Optymalnie wykorzystaj możliwości tego autopilota do hydraulicznych układów sterowania, podłączając go do wysoce niezawodnej pompy bezszczotkowej SmartPump v2 o uniwersalnych wymiarach1.

9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS

Dzięki zastosowaniu zaawansowanego 9-osiowego żyroskopu półprzewodnikowego AHRS, autopilota Reactor 40 można zamontować praktycznie w dowolnym miejscu i dowolnej pozycji. Dodatkowo system ten znacznie minimalizuje błędy w kursie, zboczenia z kursu, ruchy steru i pobór energii, zapewniając jednocześnie komfortowy rejs dla wszystkich osób obecnych na pokładzie.

Dostosowuje się do warunków

Ten doskonały autopilot, aby utrzymać kurs, dostosowuje się do aktualnie panujących na wodzie warunków. Nawet jeśli łódź kołysze się i przechyla, będziesz mieć pewność, że autopilot Reactor 40 na pewno utrzyma wyznaczony kurs.

Niewiele pracy związanej z rozruchem i kalibracją

Autopiloty wymagają przeprowadzenia rozruchu i kalibracji — od tej zasady nie ma wyjątków. Każdy chce jak najszybciej wypłynąć, dlatego postaraliśmy się, aby proces ten można było przeprowadzić w możliwie szybki i prosty sposób. Na tym właśnie polega potęga prostoty!

Pełna integracja z ploterami nawigacyjnymi firmy Garmin

Wyświetlacz plotera zapewnia pełną kontrolę nad autopilotem Reactor 40. Korzystając z kompatybilnego sieciowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin oraz map BlueChart® g2 Vision®, można korzystać z dodatkowych funkcji, takich jak automatyczna nawigacja,2 która automatycznie steruje jednostką po trasach GPS.

Pompa SmartPump v2 to proste rozwiązanie

Dzięki autopilotowi Reactor 40 z pompą SmartPump v2 nie trzeba już zgadywać, jakiego rozmiaru pompy należałoby użyć na danej łodzi. Jedna pompa SmartPump v2 zdaje egzamin na większości jednostek pływających. Jeśli wymagasz optymalnej kontroli i solidności, to jest to właściwa pompa do Twojej łodzi. Ponadto zyskujesz urządzenie mniejszych rozmiarów zapewniające pełną kontrolę, lepszą sprawność termiczną, większą niezawodność i niższe zużycie energii. Pompa jest wyposażona także w oznaczone kolorami złącza, które znacznie ułatwiają instalację. Całkiem dobrze pomyślane.

Ustal maksymalną wartość natężenia przepływu

Autopilot Reactor 40 z pompą SmartPump v2 automatycznie dostosowuje maksymalne natężenie przepływu do warunków danej łodzi w zakresie od 0 do 2,4 l/min. Korzysta również z bezszczotkowego silnika, co zapewnia większą niezawodność, dłuższy okres eksploatacji pompy, mniejsze zużycie energii, cichsze działanie, mniejsze rozmiary, większą wydajność i sprawność termiczną.

Wyeliminuj ryzyko wystąpienia "maksymalnego wychylenia steru"

Autopilot Reactor 40 i pompa SmartPump v2 stanowią kompletny zestaw do autopilotażu. Pompa SmartPump v2 to zintegrowany moduł składający się z obwodu napędu silnikowego z pompą w jednym zespole. Pompa z technologią IRRT (ang. Intelligent Rudder Rate Technology) zmniejsza prędkość steru, gdy łódź porusza się z dużą prędkością, oraz przyspiesza jego działanie, gdy łódź porusza się z mniejszą prędkością, zapewniając w ten sposób optymalną wydajność oraz bezpieczeństwo w każdej sytuacji. Napęd wykorzystujący silnik bezszczotkowy eliminuje ryzyko wystąpienia "maksymalnego wychylenia steru" wynikającego z awarii sprzętu lub oprogramowania.

Korzystaj z systemu o wydłużonym czasie eksploatacji

Warunki na łodzi są trudne, szczególnie w przypadku akwenów słonowodnych. W związku z tym pompa SmartPump v2 jest odporna na działanie warunków atmosferycznych. Została ona wykonana z odpornych na korozję elementów, w tym anodowanych części aluminiowych oraz niklowanych elementów stalowych.

Korzystaj z zaawansowanej technologii do autopilotażu

Autopilot Reactor 40 i pompa SmartPump v2 zapewniają pełną kontrolę nad sterem z każdego miejsca na łodzi. Oprócz utrzymywania kursu praktycznie w każdych warunkach pogodowych i przy każdym wietrze system umożliwia płynne wykonywanie różnych wstępnie zaprogramowanych procedur trolingu i poszukiwania. Ponadto, korzystając ze zgodnego sieciowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin oraz map BlueChart g2 Vision (do nabycia osobno), można korzystać z dodatkowych funkcji, takich jak automatyczna nawigacja2, która automatycznie steruje jednostką po trasach GPS.

Kontroluj sytuację dzięki Shadow Drive

Autopilot Reactor 40 z pompą SmartPump v2 jest wyposażony w opatentowaną technologię Shadow Drive. To daje pewność sprawowania kontroli nawet w przypadku, gdy włączony jest autopilot. System Shadow Drive automatycznie wyłącza autopilota w momencie poruszenia sterem, pozwalając na swobodne sterowanie łodzią. Autopilot automatycznie włącza się ponownie w przypadku utrzymywania stałego kursu.

Połącz się z urządzeniami sieciowymi

Autopilot Reactor 40 z pompą SmartPump v2 dla łodzi z hydraulicznym układem sterowania umożliwia obsługę z użyciem maksymalnie 3 jednostek kontroli steru GHC. Urządzenie GHC komunikuje się z autopilotem poprzez sieć NMEA 2000®, umożliwiając łatwe udostępnianie innym urządzeniom danych z autopilota dotyczących kierunku ruchu. Dzięki temu po podłączeniu plotera nawigacyjnego firmy Garmin możliwe jest korzystanie z funkcji MARPA oraz z nakładek na mapy. Dostępny jest również opcjonalny ręczny, bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania, lecz dla większej wygody zalecamy sterowanie autopilotem GHC przy użyciu kompatybilnego multisportowego zegarka morskiego quatix® 3 lub quatix 5.

System autopilota o najwyższej czułości

  • 9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS może być zamontowany w każdym miejscu
  • Minimalizacja liczby błędów i zboczeń z kursu, ruchów steru oraz mniejszy pobór energii zapewniają bardziej komfortowy rejs
  • Niewiele pracy związanej z rozruchem i kalibracją
  • Jeden rozmiar kompaktowej, bezszczotkowej pompy SmartPump v2 sprawdza się w większości zastosowań w przypadku łodzi z hydraulicznym układem sterowania
  • Opatentowana technologia Shadow Drive pozwala zachować kontrolę nawet podczas korzystania z autopilota

W zakres dostawy wchodzi:

  • Urządzanie GHC™ 20
  • Pompa SmartPump v2
  • Komputer kursowy (CCU) autopilota Reactor 40
  • Przewód zasilający modułu ECU
  • Kabel połączeniowy
  • Moduł Shadow Drive
  • Sygnalizator dźwiękowy
  • Kable podłączeniowe NMEA 2000® (2 m)
  • Przewód zasilający NMEA 2000
  • Trójniki NMEA 2000
  • Terminatory męski i żeński
  • Dokumentacja
Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Waga 7,5 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Zakres temperatur pracy od -15°C do +55°C
Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!