• Chwilowo niedostępny
1283-00

Torqeedo napęd Pod Drive Cruise 12.0 FP TorqLink - 25 KM / 12 000 W

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Silnik Torqeedo Cruise 12.0 FP TorqLink z napędem podwodnym ma moc wejściową ponad 12000 watów i jest porównywalny pod względem mocy napędowej do silnika zaburtowego o mocy 25 KM. Przeznaczony dla żaglówek o masie do 12 ton. Cruise 12.0 FP TorqLink jest wyposażony w zaawansowany system komunikacji Torqeedo, TorqLink, który umożliwia szybsze i dokładniejsze udostępnianie danych pomiędzy komponentami systemu.

47 779,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Torqeedo napęd Pod Drive Cruise 12.0 FP TorqLink - 25 KM / 12 000 W

Stałe silniki podwodne Cruise to preferowane silniki elektryczne do żaglówek. Wszystkie silniki Cruise mają wbudowany GPS z komputerem pokładowym oraz wyświetlaczem pokazującym prędkość, moc wejściową, stan naładowania i pozostały zasięg. Dzięki zaawansowanej konstrukcji ze śrubowym napędem mają one kompaktowy, nisko oporowy i lekki pylon. Cruise 12.0 to napęd podwodny o mocy równoważnej sześciu koniom mechanicznym, zasilany napięciem 48 V i mocy 25 KM, idealny do łodzi żaglowych o masie do 12 ton.

System napędowy Cruise Pod Drives składa się z lekkiego i wydajnego silnika, składanej dwupłatowej śruby napędowej, centralki sterującej elektroniką, zestawu baterii Power 48-5000 (nowoczesne źródło prądu i podstawa systemu napędowego), układu ładowania oraz elektronicznej manetki. Dodatkowo możemy zamontować ploter z dotykowym kolorowym wyświetlaczem oraz wydajne baterie słoneczne. Energię do ładowania baterii można też pobierać z generatora lub hydrogeneratora (gdy płyniemy pod żaglami i wykorzystujemy się wiatru).

TorqLink to zaawansowany system komunikacji elektronicznej Torqeedo opracowany dla Deep Blue i teraz dostępny dla wybranych silników Cruise, przepustnic i akumulatorów Power 48-5000. Wszystkie produkty oznaczone TorqLink będą bezproblemowo komunikować się podczas uruchamiania. Bramka TorqLink (2217-00) pozwala na włączenie komponentów bez TorqLink do twojego systemu.

Elektryczny silnik z serii Cruise Pod Drives, wraz z systemem niezbędnych elementów, jest łatwy w montażu, nie potrzebuje systemu chłodzenia, ani wymiany oleju przekładniowego. Poza tym zajmuje niewiele miejsca w przestrzeniach kadłuba.

Najważniejsze cechy silnika elektrycznego Cruise 12.0 FP TorqLink Torqeedo:

  • Wysokowydajny silnik zaburtowy o mocy wejściowej 12000 W, odpowiednik benzynowego silnika zaburtowego o mocy 25 KM.
  • Mniejszy i lżejszy niż napędy żaglowe na paliwo.
  • Wytrzymały aluminiowy pylon z integralną płetwą – dodatkowa ochrona podczas osiadania na mieliźnie.
  • Połącz z baterią Power 48-5000, aby uzyskać najlepszą wydajność i dokładną funkcjonalność zasięgu/czasu pracy
  • Do łodzi żaglowych do 12 ton.
  • Działa z akumulatorami litowymi lub AGM/ołowiowo-żelowymi.
  • Najwyższej jakości aluminium odporne na wodę morską dla długiej żywotności, nawet w najtrudniejszych warunkach.
  • Minimalny wpływ na prędkość żeglugi.
  • Z komputerem pokładowym GPS i wyświetlaczem: Wyświetlanie w czasie rzeczywistym prędkości i mocy wejściowej – a także dokładnego stanu akumulatora i pozostałego zasięgu w połączeniu z akumulatorem litowym Power 24-3500
  • Kompatybilny również z bateriami innych producentów (48 V), ale wymaga dokładnego dopasowania do wymagań mocy silnika.
  • TorqLink: zaawansowany elektroniczny system komunikacji Torqeedo opracowany dla Deep Blue i teraz dostępny dla wybranych silników Cruise, przepustnic i akumulatorów Power 48-5000. Wszystkie produkty TorqLink komunikują się ze sobą bez wysiłku podczas uruchamiania. Bramka TorqLink (2217-00) umożliwia integrację komponentów bez TorqLink z systemem.

Poszukujesz stacjonarnego napędu elektrycznego? Napisz do nas - z chęcią dobierzemy napęd na wał lub S-Drive do Twojej jednostki i oczekiwań!

Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Waga 33,5 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Moc wejściowa 12 000 W
Moc napędowa w watach 6720 W
Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (moc napędowa) 25 KM
Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (ciągowe) 25 KM
Napięcie nominalne 48 V
Maksymalna prędkość śmigła w obr./min 1400
Bieg do przodu i wstecz Tak
Zintegrowany komputer pokładowy Tak

Zobacz także

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!