• Chwilowo niedostępny
T70250

Autopilot hydrauliczny Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-100 i pompa hydrauliczna 0,5l

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Autopilot hydrauliczny do łodzi z hydraulicznym sterowaniem wyposażonym w siłowniki hydrauliczne o pojemności RAM 50cc-110cc. zapewniający prostą instalację i doskonałe działanie autopilota. Systemy autopilota Evolution rozpoznają otoczenie i natychmiast obliczają oraz wysyłają polecenia sterowe, aby zmaksymalizować wydajność. Wynikiem jest precyzyjne i pewne utrzymywanie kursu, niezależnie od prędkości statku i warunków pogodowych. Zestaw zawiera: rdzeń czujnika EV1, interfejs napędu ACU-100, pompę hydrauliczną 0,5l i zestaw okablowania Evolution.

7 686,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Autopilot hydrauliczny Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-100 i pompa hydrauliczna 0,5l 

Autopilot hydrauliczny do łodzi z hydraulicznym sterowaniem wyposażonym w siłowniki hydrauliczne o pojemności RAM 50cc-110cc. zapewniający prostą instalację i doskonałe działanie autopilota. Systemy autopilota Evolution rozpoznają otoczenie i natychmiast obliczają oraz wysyłają polecenia sterowe, aby zmaksymalizować wydajność. Wynikiem jest precyzyjne i pewne utrzymywanie kursu, niezależnie od prędkości statku i warunków pogodowych. Zestaw zawiera: rdzeń czujnika EV1, interfejs napędu ACU-100, pompę hydrauliczną 0,5l i zestaw okablowania Evolution.

Ten pakiet jest do użytku z istniejącym (zgodnym) wyświetlaczem wielofunkcyjnym lub głowicą autopilotem.

Czujnik Raymarine EV-1

Ten czujnik kursu utrzymuje Cię w 100% optymalnie na kursie.

Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-1 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.

  • Zaprojektowany do współpracy z systemami autopilota Evolution mechanicznymi i hydraulicznymi
  • Praca w sieci SeaTalkng - Pozwala na podłączenie zasilania i przekazywanie danych przy zastosowaniu pojedynczego kabla podłączonego do Evolution ACU oraz do rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA 2000

Jednostka sterująca napędem Raymarine ACU-100

Jednostka sterująca napędem dostarcza moc do pilota koła i wysyła polecenia kierowania do jednostki napędowej. Dzieje się to całkowicie niezawodnie i bez opóźnień. Niska waga tylko 600 gramów i małe wymiary są świetne.

  • Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
  • Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie

Pompa hydrauliczna 0.5l

Przeznaczona do użytku na łodziach z istniejącym hydraulicznym układem sterowania lub do użytku na łodziach z mechanicznym sterowaniem w połączeniu z pomocniczym siłownikiem sterującym. Zbudowany z precyzyjną pompą zębatą i zaworem zwrotnym napędzanym serwomotorem.

  • 0,5 l (12 v)
  • Pojemność tłoka — 50 cm3-150 cm3 (3,1 cala3–9 cali3)
  • Maksymalne ciśnienie utyku przy 12 V — 50 barów (750 psi)
  • Szczytowe natężenie przepływu (bez obciążenia) — 1000 cm3/min (67 cali3/min)

Raymarine autopilot hydrauliczny

Autopilot hydrauliczny Evolution EV-100 z jednostką sterującą ACU-100 i pompa hydrauliczna 0,5l

Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 12 V DC
Gwarancja producenta 3 lata
Zakres temperatur pracy od -20ºC do +55ºC
Klasa wodoodporności IP IPX 6
Pobór Prądu (A) 30 mA
SeaTalkNG Tak
Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!