- Chwilowo niedostępny
Autopilot hydrauliczny Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-100 i pompa hydrauliczna 0,5l
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Autopilot hydrauliczny do łodzi z hydraulicznym sterowaniem wyposażonym w siłowniki hydrauliczne o pojemności RAM 50cc-110cc. zapewniający prostą instalację i doskonałe działanie autopilota. Systemy autopilota Evolution rozpoznają otoczenie i natychmiast obliczają oraz wysyłają polecenia sterowe, aby zmaksymalizować wydajność. Wynikiem jest precyzyjne i pewne utrzymywanie kursu, niezależnie od prędkości statku i warunków pogodowych. Zestaw zawiera: rdzeń czujnika EV1, interfejs napędu ACU-100, pompę hydrauliczną 0,5l i zestaw okablowania Evolution.
Autopilot hydrauliczny Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-100 i pompa hydrauliczna 0,5l
Autopilot hydrauliczny do łodzi z hydraulicznym sterowaniem wyposażonym w siłowniki hydrauliczne o pojemności RAM 50cc-110cc. zapewniający prostą instalację i doskonałe działanie autopilota. Systemy autopilota Evolution rozpoznają otoczenie i natychmiast obliczają oraz wysyłają polecenia sterowe, aby zmaksymalizować wydajność. Wynikiem jest precyzyjne i pewne utrzymywanie kursu, niezależnie od prędkości statku i warunków pogodowych. Zestaw zawiera: rdzeń czujnika EV1, interfejs napędu ACU-100, pompę hydrauliczną 0,5l i zestaw okablowania Evolution.
Ten pakiet jest do użytku z istniejącym (zgodnym) wyświetlaczem wielofunkcyjnym lub głowicą autopilotem.
Czujnik Raymarine EV-1
Ten czujnik kursu utrzymuje Cię w 100% optymalnie na kursie.
Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-1 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.
- Zaprojektowany do współpracy z systemami autopilota Evolution mechanicznymi i hydraulicznymi
- Praca w sieci SeaTalkng - Pozwala na podłączenie zasilania i przekazywanie danych przy zastosowaniu pojedynczego kabla podłączonego do Evolution ACU oraz do rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA 2000
Jednostka sterująca napędem Raymarine ACU-100
Jednostka sterująca napędem dostarcza moc do pilota koła i wysyła polecenia kierowania do jednostki napędowej. Dzieje się to całkowicie niezawodnie i bez opóźnień. Niska waga tylko 600 gramów i małe wymiary są świetne.
- Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
- Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie
Pompa hydrauliczna 0.5l
Przeznaczona do użytku na łodziach z istniejącym hydraulicznym układem sterowania lub do użytku na łodziach z mechanicznym sterowaniem w połączeniu z pomocniczym siłownikiem sterującym. Zbudowany z precyzyjną pompą zębatą i zaworem zwrotnym napędzanym serwomotorem.
- 0,5 l (12 v)
- Pojemność tłoka — 50 cm3-150 cm3 (3,1 cala3–9 cali3)
- Maksymalne ciśnienie utyku przy 12 V — 50 barów (750 psi)
- Szczytowe natężenie przepływu (bez obciążenia) — 1000 cm3/min (67 cali3/min)
Raymarine autopilot hydrauliczny
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 12 V DC |
Gwarancja producenta | 3 lata |
Zakres temperatur pracy | od -20ºC do +55ºC |
Klasa wodoodporności IP | IPX 6 |
Pobór Prądu (A) | 30 mA |
SeaTalkNG | Tak |