- Chwilowo niedostępny
Autopilot Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-200, p70s i z napędem liniowym typ1
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów żaglowych o maksymalnej wyporności 11 000 kg. z mechanicznym sterowaniem. Zestaw zawiera: czujnik, panel sterujący p70s, komputer ACU-200, zestaw okablowania Evolution i mechaniczny napęd liniowy Typ 1.
Autopilot Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-200, p70s i z napędem liniowym typ1
Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution EV-100 eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów żaglowych o maksymalnej wyporności 11 000 kg z mechanicznym sterowaniem.
Czujnik Raymarine EV-1
Ten czujnik kursu utrzymuje Cię w 100% optymalnie na kursie.
Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-1 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.
- Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
- Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
- Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
- Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
- Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
- Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.
Jednostka sterująca napędem Raymarine ACU-200
Jednostka sterująca autopilota ACU-200 przeznaczona do hydraulicznych, liniowych i obrotowych napędów mechanicznych typu 1. Maksymalny prąd ciągły 15 amperów. Posiada wyjście sprzęgła i może zasilać SeaTalkng napięciem 12 V. Dostarczany z czujnikiem odniesienia steru.
- Zaprojektowany dla jednostek z napędem hydraulicznym Raymarine Typ-1 (M81120)
- Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
- Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie
- Pracuje tylko z systemami 12 V DC
Jednostka kontrolna autopilota p70s
Jednostka kontrolna autopilota p70s jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution. p70s obsługiwane jest przyciskami i przeznaczone głównie dla jachtów żaglowych.
- Interfejs użytkownika LightHouse jest prosty i szybki w użyciu
- Szerokie kąty patrzenia - 160°
- Startowy konfigurator pomaga szybko i łatwo skonfigurować pilota
- Antyrefleksyjna powłoka dla ulepszonej widoczności w pełnym świetle słonecznym
- Niskie zużycie prądu - typowo 132mA/1.6W - 27% mniej niż ST70 przy x4 pomiarze jasności
- Wspierane tryby autopilota: Auto; Standby (tryb gotowości); Pattern (patent); Track (śledzenie); Wind Vane; Power Steer and Jog Steer
- Prosty system i grupowe ściemnianie/rozświetlanie
- Wsparcie dla licznych źródeł danych
- Połączenia SeaTalkng/NMEA2000 i SeaTalk1 (nie wymagane połączenie pomostowe)
Mechaniczny napęd liniowy typu 1
Mechaniczny napęd liniowy typu 1 jest przeznaczony do statków sterowanych mechanicznie o masie do 22 000 funtów (10 000 kg). Zaprojektowany z myślą o łodziach z istniejącymi mechanicznymi układami sterowania, mechaniczny napęd liniowy zapewnia mocny ciąg, krótkie czasy przeładowania i cichą pracę.
Zestaw kabli Raymarine EV-1
Wszystko, czego potrzebujesz do podłączenia komponentów autopilota, znajdziesz w zestawie kabli Raymarine. Są to wysokiej jakości, wytrzymałe kable oparte na technologii sieciowej Raymarine SeaTalkNG.
- 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
- 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
- 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
- 1 x SeaTalkng 5-drozny blok połączeniowy
- 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
- 2 x SeaTalkng Terminator
Jeśli nie masz pewności, czy pakiet autopilota jest odpowiedni dla Twojej łodzi, chętnie Ci doradzimy. Raymarine autopilot jachtowy
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 12 V DC |
Przekątna ekranu | 3.5" |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Zakres temperatur pracy | od -20ºC do +55ºC |
Klasa wodoodporności IP | IPX 6 |
Jasność | 700 cd/min² |
NMEA2000 | Tak |
SeaTalkNG | SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1 |
Głębia kolorów | 16 bitów kolor (64 tys. kolorów) |
Pobór prądu | 30 mA |