• Chwilowo niedostępny
T70158

Autopilot Evolution EV-1 z jednostką sterującą ACU-200, p70s i z napędem liniowym typ1

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów żaglowych o maksymalnej wyporności 11 000 kg. z  mechanicznym sterowaniem. Zestaw zawiera: czujnik, panel sterujący p70s, komputer ACU-200, zestaw okablowania Evolution i mechaniczny napęd liniowy Typ 1.

16 941,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Autopilot Evolution EV-1 z jednostką sterującą  ACU-200, p70s i z napędem liniowym typ1

Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution EV-100 eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika. Przeznaczony dla średniej wielkości jachtów żaglowych o maksymalnej wyporności 11 000 kg z mechanicznym sterowaniem.

Czujnik Raymarine EV-1

Ten czujnik kursu utrzymuje Cię w 100% optymalnie na kursie.

Dzięki silnej 9-osiowej technologii i wysoko rozwiniętej sztucznej inteligencji osiąga doskonałą precyzję. Czujnik EV-1 stale monitoruje ruchy statku, a także rejestruje otaczającą sytuację. W ten sposób sterowanie autopilotem jest zawsze automatycznie dostosowywane bez konieczności interwencji.

  • Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
  • Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
  • Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
  • Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
  • Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
  • Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.

Jednostka sterująca napędem Raymarine ACU-200

Jednostka sterująca autopilota ACU-200 przeznaczona do hydraulicznych, liniowych i obrotowych napędów mechanicznych typu 1. Maksymalny prąd ciągły 15 amperów. Posiada wyjście sprzęgła i może zasilać SeaTalkng napięciem 12 V. Dostarczany z czujnikiem odniesienia steru.

  • Zaprojektowany dla jednostek z napędem hydraulicznym Raymarine Typ-1 (M81120)
  • Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
  • Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie
  • Pracuje tylko z systemami 12 V DC

Jednostka kontrolna autopilota p70s

Jednostka kontrolna autopilota p70s jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution. p70s obsługiwane jest przyciskami i przeznaczone głównie dla jachtów żaglowych.

  • Interfejs użytkownika LightHouse jest prosty i szybki w użyciu
  • Szerokie kąty patrzenia - 160°
  • Startowy konfigurator pomaga szybko i łatwo skonfigurować pilota
  • Antyrefleksyjna powłoka dla ulepszonej widoczności w pełnym świetle słonecznym
  • Niskie zużycie prądu - typowo 132mA/1.6W - 27% mniej niż ST70 przy x4 pomiarze jasności
  • Wspierane tryby autopilota: Auto; Standby (tryb gotowości); Pattern (patent); Track (śledzenie); Wind Vane; Power Steer and Jog Steer
  • Prosty system i grupowe ściemnianie/rozświetlanie
  • Wsparcie dla licznych źródeł danych
  • Połączenia SeaTalkng/NMEA2000 i SeaTalk1 (nie wymagane połączenie pomostowe)

Mechaniczny napęd liniowy typu 1

Mechaniczny napęd liniowy typu 1 jest przeznaczony do statków sterowanych mechanicznie o masie do 22 000 funtów (10 000 kg). Zaprojektowany z myślą o łodziach z istniejącymi mechanicznymi układami sterowania, mechaniczny napęd liniowy zapewnia mocny ciąg, krótkie czasy przeładowania i cichą pracę.

Zestaw kabli Raymarine EV-1

Wszystko, czego potrzebujesz do podłączenia komponentów autopilota, znajdziesz w zestawie kabli Raymarine. Są to wysokiej jakości, wytrzymałe kable oparte na technologii sieciowej Raymarine SeaTalkNG.

  • 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
  • 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng 5-drozny blok połączeniowy
  • 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
  • 2 x SeaTalkng Terminator

Jeśli nie masz pewności, czy pakiet autopilota jest odpowiedni dla Twojej łodzi, chętnie Ci doradzimy. Raymarine autopilot jachtowy

Autopilot Evolution EV-100 z jednostką sterującą ACU-200, p70s i z napędem liniowym typ1

Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 12 V DC
Przekątna ekranu 3.5"
Gwarancja producenta 2 lata
Zakres temperatur pracy od -20ºC do +55ºC
Klasa wodoodporności IP IPX 6
Jasność 700 cd/min²
NMEA2000 Tak
SeaTalkNG SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1
Głębia kolorów 16 bitów kolor (64 tys. kolorów)
Pobór prądu 30 mA

EV1

Instrukcja instalacji

Pliki do pobrania (3.68MB)
Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!