- Chwilowo niedostępny
Torqeedo napęd Pod Drive Cruise 6.0 FP TorqLink - 9,9 KM / 6000 W
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Silnik Torqeedo Cruise 6.0 FP TorqLink z napędem podwodnym ma moc wejściową ponad 6000 watów i jest porównywalny pod względem mocy napędowej do silnika zaburtowego o mocy 9,9 KM. Przeznaczony dla żaglówek o masie do 6 ton. Cruise 6.0 FP TorqLink jest wyposażony w zaawansowany system komunikacji Torqeedo, TorqLink, który umożliwia szybsze i dokładniejsze udostępnianie danych pomiędzy komponentami systemu.
Torqeedo napęd Pod Drive Cruise 6.0 FP TorqLink - 9,9 KM / 6000 W
Stałe silniki podwodne Cruise to preferowane silniki elektryczne do żaglówek. Wszystkie silniki Cruise mają wbudowany GPS z komputerem pokładowym oraz wyświetlaczem pokazującym prędkość, moc wejściową, stan naładowania i pozostały zasięg. Dzięki zaawansowanej konstrukcji ze śrubowym napędem mają one kompaktowy, nisko oporowy i lekki pylon. Cruise 6.0 to napęd podwodny o mocy równoważnej sześciu koniom mechanicznym, zasilany napięciem 48 V i mocy 9,9 KM, idealny do łodzi żaglowych o masie do 6 ton.
System napędowy Cruise Pod Drives składa się z lekkiego i wydajnego silnika, składanej dwupłatowej śruby napędowej, centralki sterującej elektroniką, zestawu baterii Power 48-5000 (nowoczesne źródło prądu i podstawa systemu napędowego), układu ładowania oraz elektronicznej manetki. Dodatkowo możemy zamontować ploter z dotykowym kolorowym wyświetlaczem oraz wydajne baterie słoneczne. Energię do ładowania baterii można też pobierać z generatora lub hydrogeneratora (gdy płyniemy pod żaglami i wykorzystujemy się wiatru).
TorqLink to zaawansowany system komunikacji elektronicznej Torqeedo opracowany dla Deep Blue i teraz dostępny dla wybranych silników Cruise, przepustnic i akumulatorów Power 48-5000. Wszystkie produkty oznaczone TorqLink będą bezproblemowo komunikować się podczas uruchamiania. Bramka TorqLink (2217-00) pozwala na włączenie komponentów bez TorqLink do twojego systemu.
Elektryczny silnik z serii Cruise Pod Drives, wraz z systemem niezbędnych elementów, jest łatwy w montażu, nie potrzebuje systemu chłodzenia, ani wymiany oleju przekładniowego. Poza tym zajmuje niewiele miejsca w przestrzeniach kadłuba.
Najważniejsze cechy silnika elektrycznego Cruise 6.0 FP TorqLink Torqeedo:
- Wysokowydajny silnik zaburtowy o mocy wejściowej 6000 W, odpowiednik benzynowego silnika zaburtowego o mocy 9,9 KM.
- Mniejszy i lżejszy niż napędy żaglowe na paliwo.
- Wytrzymały aluminiowy pylon z integralną płetwą – dodatkowa ochrona podczas osiadania na mieliźnie.
- Połącz z baterią Power 48-5000, aby uzyskać najlepszą wydajność i dokładną funkcjonalność zasięgu/czasu pracy
- Do łodzi żaglowych do 6 ton.
- Działa z akumulatorami litowymi lub AGM/ołowiowo-żelowymi.
- Najwyższej jakości aluminium odporne na wodę morską dla długiej żywotności, nawet w najtrudniejszych warunkach.
- Możliwość opcjonalnego doboru redukcji mocy do 4,3 kW do silnika zaburtowego. Ta opcja jest szczególnie przydatna dla rybaków, umożliwiając im ciche i szybkie przemieszczanie się po łowiskach.
- Minimalny wpływ na prędkość żeglugi.
- Z komputerem pokładowym GPS i wyświetlaczem: Wyświetlanie w czasie rzeczywistym prędkości i mocy wejściowej – a także dokładnego stanu akumulatora i pozostałego zasięgu w połączeniu z akumulatorem litowym Power 24-3500
- Kompatybilny również z bateriami innych producentów (48 V), ale wymaga dokładnego dopasowania do wymagań mocy silnika.
- TorqLink: zaawansowany elektroniczny system komunikacji Torqeedo opracowany dla Deep Blue i teraz dostępny dla wybranych silników Cruise, przepustnic i akumulatorów Power 48-5000. Wszystkie produkty TorqLink komunikują się ze sobą bez wysiłku podczas uruchamiania. Bramka TorqLink (2217-00) umożliwia integrację komponentów bez TorqLink z systemem.
Poszukujesz stacjonarnego napędu elektrycznego? Napisz do nas - z chęcią dobierzemy napęd na wał lub S-Drive do Twojej jednostki i oczekiwań!
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Waga | 14,7 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Moc wyjściowa | 6000 W |
Moc napędowa w watach | 2760 W |
Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (moc napędowa) | 9,9 KM |
Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (ciągowe) | 15 KM |
Napięcie nominalne | 48 V |
Maksymalna prędkość śmigła w obr./min | 1130 |
Bieg do przodu i wstecz | Tak |
Zintegrowany komputer pokładowy | Tak |