-
Produkty
- Elektronika jachtowa
-
Elektrotechnika jachtowa
- Akumulatory
- Bezpieczniki i uchwyty
- Centralki, skrzynki podłączeniowe
- Szyny dystrybucyjne i osłony
- Zasilanie
- Zasilanie z lądu
- Przełączniki i gniazda
- Systemy zarządzania zasobami
- Generatory spalinowe
- Ładowarki do akumulatorów
- Panele elektryczne
- Przetwornice napięcia
- Konwertery DC-DC
- Transformatory izolacyjne
- Liczniki kWh
- Kable
- Akcesoria
- Komunikacja
- Energia odnawialna
- Komfort na pokładzie
- Napędy elektryczne
- Systemy audio
- Oświetlenie jachtowe
- Bezpieczeństwo na jachcie
- Osprzęt pokładowy
- Instalacje paliwowe
- Instalacje wodno-sanitarne
- Kotwiczenie i cumowanie
- Chemia jachtowa
- Systemy manewrowania
- Outlet
- Strefa marek
- Promocje
- Nowości
-
Katalogi
- Airmar
- B&G
- Bep Marine
- Berker
- Bluefin
- Cable Port
- C-Map
- CONNECT IT BOAT
- E-Plex
- Eurovinil
- Fisher Panda
- Foresti&Suardi
- Furuno
- Fusion
- Garmin
- Glomex
- GS Composite
- Harken
- Hella Marine
- Icom
- JL Audio
- Lalizas
- Lofrans
- Lowrance
- Marinco
- Marine Pod
- MAX Power
- Navionics
- Ocean Volt
- Philippi
- Prebit
- Pro-Car
- Ratio Electric
- Raymarine
- Sanimarin SFA
- Sea View
- Silent Wind
- Simrad
- Spectra Watermakers
- Sunware
- Super-B
- Vetus
- Victron Energy
- Vitrifrigo
- Watt&Sea
- Weatherdock
- Webasto
- Yacht Devices
- Outlet
- Blog
- Chwilowo niedostępny
NAC-3 - wysokonapięciowy komputer kursowy dedykowany do jednostek o długości powyżej 10 m
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Urządzenie NAC-3 stanowi centrum systemu autopilota, zawierając układy elektroniczne niezbędne do obsługi i współpracy z innymi kluczowymi elementami. Urządzenie NAC-3 zostało zaprojektowane dla łodzi o długości 10 metrów (35 stóp) lub większej i jest odpowiedni dla niskoprądowych hydraulicznych pomp sterowych lub mechaniczny napęd autopilota.
NAC-3 - wysokonapięciowy komputer kursowy dedykowany do jednostek o długości powyżej 10 m
Komputer autopilota NAC-3 jest zalecany dla łodzi o długości powyżej 10 metrów (35 stóp). Jest on przystosowany do obsługi wysokoprądowych pomp napędowych, takich jak Simrad RPU160 i RPU300, napędów mechanicznych, takich jak Simrad DD15, hydraulicznych napędów liniowych, takich jak seria HLD2000.
Standardowa sieć NMEA 2000® oraz wejście NMEA 0183® umożliwiają łatwe podłączenie do czujników kursowych, urządzeń sprzężenia zwrotnego steru, sterowników autopilota i wyświetlaczy wielofunkcyjnych znajdujących się w dowolnym miejscu na pokładzie.
Główne cechy:
- Niezawodne działanie autopilota w oparciu o technologię Continuum Steering
- Zalecany dla łodzi o długości powyżej 10 metrów (35 stóp)
- Kompatybilność z wysokoprądowymi pompami napędowymi, napędami mechanicznymi i hydraulicznymi napędami liniowymi
- Wirtualne sprzężenie zwrotne steru dla uproszczonej instalacji na łodziach z napędem zaburtowym i stacjonarnym
- Obsługuje jednostki sprzężenia zwrotnego steru Simrad RF25 i RF300
- Łączność NMEA 2000® z czujnikami kursu, sprzężeniami zwrotnymi steru, dedykowanymi sterownikami autopilota i wyświetlaczami wielofunkcyjnymi
- Wejście NMEA 0183®.
Długość | 211 mm |
---|---|
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
Napięcie | 12/24 V DC |
Szerokość | 196 mm |
Wysokość | 65,5 mm |
Waga | 0,7 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |