- Chwilowo niedostępny
Służy jako most pomiędzy instrumentacją silnika i systemem sterowania drive-by-wire, a systemami autopilotów i nawigacji Raymarine.
ECI-100 Uniwersalny interfejs kontroli silnika
Proste, izolowane rozwiązanie magistrali CAN, ECI-100 oferuje niezawodną integrację z wyświetlaczami wielofunkcyjnymi Raymarine najnowszej generacji, a także zapewnia płynny interfejs sterowania autopilotem do systemu autopilota Raymarine Evolution EV-2 Drive-by-Wire.
Kontrola autopilota z dowolnego wyświetlacza sieciowego
ECI-100 wprowadza 9-osiowy czujnik Raymarine Evolution i adaptacyjne sterowanie autopilotem do napędu „drive-by-wire” bez konieczności stosowania własnościowych (pochodzących od producenta silnika) bram autopilota. Ciesz się pełną kontrolą autopilota za pomocą jednego ekranu dotykowego.
Od aSerii do gS Serii
Wyświetlacze informacji o silniku i sterowanie autopilotem przez ECI-100 są dostępne na wskaźnikach wielofunkcyjnych Raymarine aSerii, cSerii i eSerii trzeciej generacji oraz na flagowych wskaźnikach gS Serii. Wymagane jest oprogramowanie LightHouse w wersji 8 lub nowszej.
Prosty, pojedynczy punkt połączenia dla danych silnika
- Niedrogie i nieskomplikowane rozwiązanie eliminuje potrzebę stosowania wielu bramek do silników i autopilotów
- Przeglądaj dane silnika wraz z wiodącymi w branży technologiami radarowymi, sonarowymi i nawigacyjnymi Raymarine za pomocą jednego ekranu dotykowego.
- Łatwy dostęp do konfigurowalnych wyświetlaczy, by pokazać dane dotyczące wydajności silnika, zużycia paliwa, alarmy i wiele innych.
- Wyświetlaj informacje o silnikach na smartfonie lub tablecie za pomocą aplikacji mobilnych Raymarine.
- Prosta instalacja ECI-100 sprawia, że integracja silnika i nawigacji staje się rzeczywistością dla praktycznie każdego jachtu.
Uniwersalny interfejs silnika i sterowania ECI-100 identyfikuje następujące parametry:
- Prędkość silnika
- Temperatura oleju przekładni
- Poziom zbiornika paliwa
- Temperatura silnika
- Zużycie paliwa podczas drogi (obliczone przez ECI-100)
- Ciśnienie oleju silnika
- Potencjał alternatora
- Ciśnienie chłodziwa silnika
- Całkowita ilość godzin pracy silnika
- Oszacowanie paliwa silnika
- Obciążenie procentowe silnika
- Zwiększenie ciśnienia
- Przekładania
- Potencjał akumulatora
- VIN (niepokazywany na wskaźniku)
- Ciśnienie oleju przekładni
- Numer oprogramowania (niepokazywany na wskaźniku)
Długość | 109,2 mm |
---|---|
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
Napięcie | 12 V DC |
Maksymalne natężenie prądu (A) | 10 mA |
Głębokość | 30.2 mm |
Wysokość | 21 mm |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Zakres temperatur pracy | od -20º do +55ºC |
Klasa wodoodporności IP | IPX 6 |
Pobór prądu | 3.6 W (maximum) |