





Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 11.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 230A, napięciem 48V oraz siłą ciągu statycznego 140 kg. Waży 25 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 212 mm.
Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 11.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 230A, napięciem 48V oraz siłą ciągu statycznego 140 kg. Waży 25 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 212 mm. Zewnętrzna średnica wynosi 284 mm, a długość silnika to 110 mm. Całość posiada klasę ochrony IP68 i jest odporna na wodę morską. W zestawie znajduje się również sterownik silnika. Tunel ma średnicę 250 mm, a obudowa jest wykonana ze stali nierdzewnej. Na życzenie dostępne są także inne materiały, takie jak aluminium i włókno szklane.
System oferuje rozwiązania, które poprawiają komfort, zwiększają efektywność oraz podnoszą bezpieczeństwo na wodzie. Oferujemy następujące dodatkowe funkcje: tryb czułości sterowania, tryb parkowania z przesunięciem bocznym, sterowanie z zerowym promieniem skrętu oraz magnetyczny kompas.
Dzięki tej funkcji czułość manetki można precyzyjnie regulować za pomocą jednego przycisku. Umożliwia to wyjątkowo dokładne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni.
Funkcja parkowania na jednostce pływającej jest kluczowa podczas cumowania. Zapewnia precyzyjną kontrolę i stabilność, co pozwala na bezpieczne i łatwe manewrowanie w ciasnych marinach.
Sterowanie różnicowe umożliwia obrót jednostki w miejscu przy wykorzystaniu dwóch stałych pędników. Opracowaliśmy algorytm, który precyzyjnie określa, który silnik powinien pracować w trybie naprzód, który wstecz, oraz przy jakiej liczbie obrotów na minutę, aby zapewnić płynny obrót.
Ta funkcja automatycznie koryguje wpływ prądów i wiatru, umożliwiając utrzymanie prostego kursu przez dłuższy czas. Minimalizuje odchylenia i zapewnia stabilne, komfortowe żeglowanie.
Długość | silnika: 110 mm |
---|---|
Klasa wodoszczelności | IP68 |
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
Napięcie | 48 V DC |
Waga | 25 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Prąd | nominalny: 230A |
Średnica śruby napędowej | 212 mm |
Siła ciągu statycznego | 140 kg |
Średnica tunelu | 250 mm |
Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!