BMS300200000

Victron Energy system zarządzania akumulatorem VE.Bus BMS

VE.Bus BMS Zestaw zawiera detektor napięcia AC

541,00 PLN
Ilość

Towar dostępny w magazynie (Szczecin), wysyłka w ciągu max 2 dni roboczych

System kontroli baterii VE.Bus BMS

Każde ogniwo akumulatora litowo-jonowego (litowo-jonowy akumulator LiFePO4 jest to akumulator litowo-żelazowy, czyli LFP) musi być chronione przed zbyt wysokim napięciem (przeładowaniem), zbyt niskim napięciem (zbyt głębokim rozładowaniem) oraz przed przegrzaniem. Akumulatory litowo-jonowe (litowo-jonowy akumulator LiFePO4 jest to akumulator litowo-żelazowy, czyli LFP) firmy Victron Energy mają zintegrowane wewnątrz elektroniczne mechanizmy bilansowania ogniw (Balancing), monitorowania temperatury (Temperature) i monitorowania napięcia (Voltage, od Battery, Temperature i Voltage wziął się skrót : BTV), i łączą się z urządzeniem VE.Bus BMS przez dwa zestawy trzypolowych metalowych łącz skręcanych M8 (jedno łącze jest męskie drugie żeńskie). Dzięki temu, że baterie wyposażone są w łącza skręcane można połączyć szeregowo układy BTV wielu baterii litowo-jonowych LFP. Równolegle można połączyć do dziesięciu baterii litowo-jonowych LFP i szeregowo można połączyć do czterech baterii litowo-jonowych LFP. Największa bateria akumulatorów litowo-jonowych LFP Victron Energy o napięciu systemowym 48V może mieć zatem maksymalną pojemność 2000Ah.

BMS w systemach z akumulatorami litowo-jonowymi pełni następującą rolę:

  • Wyłącza lub odłącza odbiorniki w przypadku niebezpiecznego zbyt niskiego napięcia dowolnego ogniwa baterii litowo-jonowej LiFePO4 ,
  • Redukuje prąd ładowania w przypadku zbyt groźnego, wysokiego napięcia lub temperatury dowolnego ogniwa baterii litowo-jonowej LFP (tylko dla produktów z interfejsem VE.Bus, patrz poniżej), i
  • Wyłącza lub odłącza regulatory ładowania i ładowarki w przypadku zbyt groźnego, wysokiego napięcia lub temperatury dowolnego ogniwa baterii litowo-jonowej LFP.

Chroni systemy o napięciu 12V, 24V i 48V
Zakres napięć pracy VE.Bus BMS: od 9 do 70V DC.

Komunikuje się z wszystkimi produktami z interfejsem VE.Bus
VE.Bus BMS łączy się z inwerterami MultiPlus, Quattro lub Phoenix przy pomocy standardowego przewodu VE.Bus z wtykami RJ45.

Wskazania diod LED

  • Załączony (niebieski): produkty VE.Bus mogą być podłączone
  • Ogniwo>4V lub temperatura za wysoka (czerwony): wyjście/złącze odłączenia regulatorów ładowania i ładowarek (Charge Disconnect) jest w stanie niskim z powodu zbyt groźnego, wysokiego napięcia lub groźnej, zbyt wysokiej temperatury ogniwa baterii litowo-jonowej LFP.
  • Ogniwo>2,8V (niebieski): wyjście/złącze odłączenia odbiorników (Load Disconnect) jest w stanie wysokim.
Długość 43 mm
Grubość 23 mm
Klasa wodoszczelności IP20
Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 9-70 V DC
Maksymalne natężenie prądu (A) 10 A
Szerokość 106 mm
Gwarancja producenta 5 lat
Zakres temperatur pracy -20°C do +50°C
Interfejs sieciowy Dwa gniazda RJ45/VE.Bus

Zobacz także

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!