- Chwilowo niedostępny
Konwerter Buck-Boost DC-DC 25A - 12/24V
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Buck-Boost converter DC-DC jest konwerterem DC-DC wykorzystywanym przy ładowaniu akumulatorów 12/24 V w pojazdach z inteligentnym alternatorem. Ponieważ podczas pracy silnika alternatora tego typu (zasilane pokładową elektroniką silników Euro 5 i 6) nie zawsze emitują poprawne napięcie do ładowania, konwerter DC-DC jest niezbędny do poprawnego ładowania akumulatora.
Konwerter DC-DC Buck-Boost 12/24V 25A
Konwerter DC-DC do ładowania akumulatorów 12/24V w pojazdach z inteligentnym alternatorem. Buck-Boost Konwerter DC-DC jest konwerterem DC-DC do ładowania akumulatorów 12/24V w pojazdach z inteligentnym dynamo. Ponieważ podczas pracy silnika dynama tego typu (zasilane pokładową elektroniką silników Euro 5 i 6) nie zawsze emitują poprawne napięcie do ładowania, konwerter DC-DC jest niezbędny do poprawnego ładowania akumulatora.
Ładowarka Buck Boots posiada system detekcji pracy silnika zapobiega to przed rozładowaniem akumulatora rozruchowego podczas gdy silnik nie pracuje. Posiada również wyjście USB umożliwiające programowanie za pomocą intuicyjnej i prostej aplikacji.
Przetwornica DC-DC Buck-Boost
Jest przetwornicą DC-DC do ładowania akumulatora serwisowego 12 V lub 24 V w pojazdy z inteligentnym alternatorem. Konwerter naładuje akumulator pomocniczy zadanym ładowaniem napięcia, eliminując wysokie napięcia (np. Mercedes: 15,4V) i niskie napięcia.
System wykrywania pracy silnika
Dzięki wbudowanej funkcji wykrywania „pracy silnika” unika się głębokiego rozładowania akumulatora rozruchowego pojazdu. Zamiast tego systemu detekcji, konwerter może być również aktywowany za pomocą programowalnego wejścia (połączenie D+, CAN bus lub (+)15).
W pełni programowalny Konwerter
można w pełni zaprogramować za pomocą prostej i przyjaznej dla użytkownika aplikacji na komputer PC. (Wymagany kabel USB typ A męski na USB typ B męski).
Jeden produkt do systemów 12V, 24V i 12/24V
Konwerter można zaprogramować na ładowanie pomocniczego akumulatora 12 V lub 24 V z akumulatora 12 V lub Alternator 24 V i akumulator rozruchowy.
Ogranicznik prądu ładowania i prądu wejściowego
Prąd wyjściowy zależy od następujących czynników:
- Maksymalne ustawienie prądu ładowania.
- Maksymalne ustawienie prądu wejściowego.
- Maksymalna temperatura pracy konwertera.
Sygnalizacja stanu wejścia (LED):
- Zielony: konwerter włączony.
- Żółty: napięcie wejściowe poniżej progu, konwerter wyłączony.
- Czerwony: nadmierna temperatura, konwerter wyłączony.
- Niebieski, szybki błysk: silnik pracuje, konwerter uruchomi się po ustawionym opóźnieniu.
- Niebieskie, wolne miganie: konwerter jest wyłączony, zablokowany z powodu niskiego napięcia wejściowego.
Sygnalizacja stanu wyjścia (LED):
- Zielony: konwerter wyłączony, napięcie akumulatora w normie.
- Żółty: konwerter wyłączony, niskie napięcie akumulatora.
- Czerwony: konwerter wyłączony, akumulator rozładowany lub niepodłączony.
- Fioletowy: konwerter włączony.
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 12/24 V DC |
Maksymalne natężenie prądu (A) | 12V : 25A / 24V : 15A |
Szerokość | 120 mm |
Głębokość | 30 mm |
Wysokość | 165 mm |
Waga | 0,6 kg |
Gwarancja producenta | 5 lat |
Zakres temperatur pracy | od -25°C do +60°C |
Zakres napięcia wejściowego (V DC) | 10 - 30 V |
Zakres napięcia wyjściowego DC [V] | 10 - 30 V |