- Chwilowo niedostępny
Zestaw przetworników RVM-420 RealVision 3D, przez kadłub, lewa i prawa burta 20°, (2 x 2m, Y-kabel i 8m kabel przedłużający)
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
RVM-420 to para przetworników na lewą i prawą burtę, przeznaczona do łodzi o podniesieniu martwym od 15° do 25°. Każdy element przetwornika jest nachylony pod kątem 20°, aby skompensować podniesienie kadłuba. Przetworniki są kompatybilne z modułem sonaru RVM1600 i wskaźnikami wielofunkcyjnymi Axiom 2 Pro RVM.
Zestaw przetworników RVM-420 RealVision 3D, przez kadłub, lewa i prawa burta 20°, (2 x 2m, Y-kabel i 8m kabel przedłużający)
RVM-420 to para przetworników na lewą i prawą burtę, przeznaczona do łodzi o podniesieniu martwym od 15° do 25°. Każdy element przetwornika jest nachylony pod kątem 20°, aby skompensować podniesienie kadłuba.
Pary przetworników RVM-420 są wyposażone w przesunięte elementy sonaru umieszczone w obudowach do montażu powierzchniowego. Nachylone elementy zapewniają prawidłowe ustawienie wiązki sonaru w celu uzyskania maksymalnej wydajności, eliminując jednocześnie opór i turbulencje związane z instalacją przetwornika z blokadą owiewki. Dołączone pary przetworników obejmują wiązkę przewodów Y, która wewnętrznie łączy ze sobą dwa przetworniki, oraz 8-metrowy przedłużacz przetwornika.
Przetworniki z serii RVM-420 są wyposażone w wytrzymały korpus ze stali nierdzewnej, który nadaje się do kadłubów z włókna szklanego, drewna lub metalu. Niskoprofilowa konstrukcja bez wysiłku ślizga się po wodzie, nie powodując oporu ani kawitacji.
Przetworniki typu „wszystko w jednym” ze stali nierdzewnej przechodzące przez kadłub zapewniają moc i przejrzystość technologii RealVision MAX na pokładowych i zabutrowychych łodziach motorowych. Przetworniki są kompatybilne z modułem sonaru RVM1600 i wskaźnikami wielofunkcyjnymi Axiom 2 Pro RVM
Przetworniki wyposażone są w funkcje DownVision™, SideVision™, 600-watowy High CHIRP i sonar 3D. Przetwornik posiada wbudowany system odniesienia położenia i kursu (AHRS), który stabilizuje obrazy sonaru 3D, automatycznie kompensując ruch jachtu. Ma również wbudowany szybko reagujący czujnik temperatury wody dla uzyskania szybkich i dokładnych odczytów.
Co znajduje się w pudełku?
- Dokumentacja
- Zestaw kołnierza blokującego (do złącza kabla przetwornika), składający się z: 2 x pierścienie dzielone (zawiera zapas), 1 x pierścień uszczelniający, 1 x kołnierz blokujący, 1 x narzędzie do montażu pierścienia dzielonego
- Nakrętka kadłuba
- Zabezpieczenie kabla
- Duża wewnętrzna tuleja izolacyjna
- Gumowa myjka
- Zewnętrzna płyta izolacyjna
- Stożek nosowy o dużej prędkości
- Przetwornik (wraz z kablem)
- 2 x Nakrętki do kołków antyobrotowych
- 2 x Małe podkładki pod kołki zapobiegające obracaniu się
- 2 x Małe wewnętrzne tuleje izolacyjne
- 2 x Zewnętrzne tuleje izolacyjne
Długość | 424,69 mm |
---|---|
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
Szerokość | 79,64 mm |
Waga | 3,87 kg |
Waga | 3,87 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Zakres temperatur pracy | do -2°C do +55°C |
Klasa wodoodporności IP | IPx6 (tylko powierzchnie zewnętrzne w stosunku do kadłuba), IPx7, IPx8 |
Szerokość wiązki przetwornika | 200 kHz: 12° |
Kanały | RealVision Max 3D, SideVision, DownVision, stożkowy High CHIRP 600 W |
Czujnik | Czujnik temperatury, czujnik odniesienia położenia i kursu AHRS (Attitude and Heading Reference System). |