- Chwilowo niedostępny
ePropulsion elektryczny silnik stacjonarny I-20 (20kW)
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
ePropulsion I-Series I-20 to idealny wybór dla tych, którzy szukają cichego, czystego i wydajnego napędu do swojej łodzi. Silnik ma moc wejściową 20 kW i znamionową prędkość obrotową 1500 obr./min. Posiada inteligentną przepustnicę i wyświetlacz 5", które umożliwiają łatwe sterowanie i monitorowanie stanu silnika. Możesz też skorzystać z usługi łączności ePropulsion, która pozwala na zdalny dostęp do danych, monitorowanie, śledzenie podróży, generowanie raportów i wiele więcej.
ePropulsion elektryczny silnik stacjonarny I-20 (20kW)
ePropulsion I-Series I-20 to innowacyjny i ekologiczny silnik elektryczny, który oferuje niezrównane wrażenia z żeglowania. Kompaktowy, lekki i łatwy w instalacji oraz obsłudze, ten silnik jest doskonałym wyborem dla miłośników żeglarstwa.
Dzięki inteligentnej architekturze systemu i usłudze łączności IoT, możesz monitorować i kontrolować swój silnik z dowolnego miejsca i o każdej porze. Silnik jest kompatybilny z akumulatorem G102-100, który charakteryzuje się wysoką gęstością energii, długim cyklem życia oraz bezpieczeństwem.
I-20 posiada moc wejściową 20 kW i znamionową prędkość obrotową 1500 obr./min. Wyposażony w inteligentną przepustnicę i 5-calowy wyświetlacz, umożliwia łatwe sterowanie i monitorowanie stanu silnika. Usługa łączności ePropulsion zapewnia zdalny dostęp do danych, monitorowanie, śledzenie podróży, generowanie raportów i wiele więcej. Wybierz ePropulsion I-Series I-20, aby cieszyć się cichym, czystym i wydajnym napędem do swojej łodzi.
Silnik stacjonarny I-20 znajduje wszechstronne zastosowanie w różnych jednostkach pływających:
- Krążowniki
- Łodzie kanałowe
- Autobusy kanałowe
- Taksówki wodne
- Łodzie wędkarskie
- Łodzie robocze
- Żaglówki jednokadłubowe
- Żaglówki katamaran
Bazuje na najnowocześniejszych rozwiązaniach eSSA
Silnik stacjonarny serii I, oparty na inteligentnej architekturze systemu ePropulsion (eSSA), to najnowocześniejsze rozwiązanie technologiczne. Charakteryzuje się inteligentną i modułową konstrukcją, która zapewnia bezpieczną i niezawodną pracę oraz obsługuje integrację usług łączności ePropulsion i ADAS.
Kontrole nowej generacji w ramach eSSA
Inteligentna przepustnica i 5-calowy inteligentny wyświetlacz zapewniają użytkownikowi doskonałą kontrolę i monitorowanie. Obsługuje 3 opcje montażu, co zapewnia elastyczną instalację. Zawsze możesz znaleźć rozwiązanie, które najlepiej pasuje do Twojej łodzi.
Zitegrowane z boating IoT
Usługa łączności ePropulsion jest to usługa dodana do wartości, umożliwiająca właścicielom łodzi i menedżerom floty bezpieczną i niezawodną komunikację ze swoimi łodziami. Umożliwia użytkownikom dostęp do usług łączności w chmurze bez konieczności stosowania dodatkowych akcesoriów.
- Zdalny dostęp do danych - możesz sprawdzić wszystkie dane w czasie rzeczywistym, takie jak lokalizacja, prędkość, poziom naładowania baterii, pozostały czas ładowania itp.
- Automatycznie twórz wycieczki łodzią z odtwarzaniem tras i dziennikiem podróży.
- Zdalne upoważnianie gości do włączania i obsługi systemu ePropulsion z ograniczonymi uprawnieniami.
- Automatycznie twórz raporty łodzi i raporty floty, aby podsumować wszystkie działania związane z pływaniem łodzią.
Akumulator
Akumulator G102-100 został zaprojektowany tak, aby był w pełni kompatybilny z silnikami stacjonarnymi 96 V o mocy od 10 kW do 40 kW serii I. Akumulator należy zakupić osobno!
Zestaw zawiera:
- Silnik stacjonarny I-20
- Przedłużacz komunikacyjny ESSA 10m
- Kabel komunikacyjny ESSA 1m
- 5-drożne złącze T
- 3-drożne złącze T
- Terminator komunikacyjny 120Ω
- Terminator komunikacyjny 360Ω
- Zestaw wyjściowych baterii G 5 m (dodatni i ujemny)
- Skrzynia 250A
- Karta gwarancyjna
- Certyfikat jakości
- Instrukcja obsługi
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Waga | 49,5 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Napięcie wejściowe | 86 do 115 VDC |
Moc wejściowa | 20 kW |
Sterowanie | Przepustnica i wyświetlacz (standardowo) |
Wymiary silnika | 580 x 330 x 380 mm |
Metoda chłodzenia | Chłodzenie wodne (opcjonalne chłodzenie powietrzem) |
Znamionowa prędkość obrotowa | 1500 obr./min |