- Chwilowo niedostępny
Rim Drive dziobowy ster strumieniowy wraz ze skrzynką 8 kW - 48V / siła ciągu 120 kg
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Ten silnik o nominalnym prądzie 170A i napięciu 48V, wyróżnia się łatwym demontażem z obudowy, nawet gdy znajduje się powyżej linii wodnej, co eliminuje konieczność wyciągania łodzi z wody. Dzięki średnicy śruby napędowej wynoszącej 212 mm i długości silnika 189 mm, generuje siłę ciągu statycznego na poziomie 120 kg. Standaryzowane tunele o średnicy zewnętrznej 212 mm umożliwiają łatwą instalację, zapewniając wodoodporność klasy IP68 oraz odpowiednie chłodzenie steru strumieniowego. Produkt waży 16 kg, jest odporny na działanie wody morskiej i zawiera w zestawie jednostkę sterującą, joystick, zestawem montażowym oraz obudowę ze stali nierdzewnej.
Rim Drive dziobowy ster strumieniowy wraz ze skrzynką 8 kW - 48V / siła ciągu 120 kg
Ten silnik o nominalnym prądzie 170A i napięciu 48V, wyróżnia się łatwym demontażem z obudowy, nawet gdy znajduje się powyżej linii wodnej, co eliminuje konieczność wyciągania łodzi z wody. Dzięki średnicy śruby napędowej wynoszącej 212 mm i długości silnika 189 mm, generuje siłę ciągu statycznego na poziomie 120 kg. Standaryzowane tunele o średnicy zewnętrznej 212 mm umożliwiają łatwą instalację, zapewniając wodoodporność klasy IP68 oraz odpowiednie chłodzenie steru strumieniowego. Produkt waży 16 kg, jest odporny na działanie wody morskiej i zawiera w zestawie jednostkę sterującą, joystick, zestawem montażowym oraz obudowę ze stali nierdzewnej.
Funkcjonalności systemu
System oferuje rozwiązania, które poprawiają komfort, zwiększają efektywność oraz podnoszą bezpieczeństwo na wodzie. Oferujemy następujące dodatkowe funkcje: tryb czułości sterowania, tryb parkowania z przesunięciem bocznym, sterowanie z zerowym promieniem skrętu oraz magnetyczny kompas.
Tryb czułości sterowania
Dzięki tej funkcji czułość manetki można precyzyjnie regulować za pomocą jednego przycisku. Umożliwia to wyjątkowo dokładne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni.
Tryb parkowania z przesunięciem bocznym
Funkcja parkowania na jednostce pływającej jest kluczowa podczas cumowania. Zapewnia precyzyjną kontrolę i stabilność, co pozwala na bezpieczne i łatwe manewrowanie w ciasnych marinach.
Sterowanie z zerowym promieniem skrętu
Sterowanie różnicowe umożliwia obrót jednostki w miejscu przy wykorzystaniu dwóch stałych pędników. Opracowaliśmy algorytm, który precyzyjnie określa, który silnik powinien pracować w trybie naprzód, który wstecz, oraz przy jakiej liczbie obrotów na minutę, aby zapewnić płynny obrót.
Magnetyczny kompas
Ta funkcja automatycznie koryguje wpływ prądów i wiatru, umożliwiając utrzymanie prostego kursu przez dłuższy czas. Minimalizuje odchylenia i zapewnia stabilne, komfortowe żeglowanie.
Specyfikacja techniczna:
- Nominalny prąd: 170A
- Nominalne napięcie: 48V
- Waga: 16kg
- Średnica śruby napędowej: 212 mm
- Średnica zewnętrzna: 284mm
- Długość silnika: 189 mm
- Klasa wodoodporności: IP68
- Statyczny ciąg: 120kg
- Odporność na wodę morską: Tak
- Sterownik silnika w zestawie: Tak
- Średnica tunelu: 212 mm
- Materiał obudowy: Stal nierdzewna (na życzenie dostępne inne materiały: aluminium i włókno szklane)
Długość | silnika: 189 mm |
---|---|
Klasa wodoszczelności | IP68 |
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
Waga | 16 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Prąd | nominalny: 170A |
Napięcie nominalne | 48V |
Średnica śruby napędowej | 212 mm |
Siła ciągu statycznego | 120 kg |
Średnica tunelu | 212 mm |