• Chwilowo niedostępny
300004737

Rim Drive dziobowy ster strumieniowy wraz ze skrzynką 8 kW - 48V / siła ciągu 120 kg

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Ten silnik o nominalnym prądzie 170A i napięciu 48V, wyróżnia się łatwym demontażem z obudowy, nawet gdy znajduje się powyżej linii wodnej, co eliminuje konieczność wyciągania łodzi z wody. Dzięki średnicy śruby napędowej wynoszącej 212 mm i długości silnika 189 mm, generuje siłę ciągu statycznego na poziomie 120 kg. Standaryzowane tunele o średnicy zewnętrznej 212 mm umożliwiają łatwą instalację, zapewniając wodoodporność klasy IP68 oraz odpowiednie chłodzenie steru strumieniowego. Produkt waży 16 kg, jest odporny na działanie wody morskiej i zawiera w zestawie jednostkę sterującą, joystick, zestawem montażowym oraz obudowę ze stali nierdzewnej.

53 308,20 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Rim Drive dziobowy ster strumieniowy wraz ze skrzynką 8 kW - 48V / siła ciągu 120 kg

Ten silnik o nominalnym prądzie 170A i napięciu 48V, wyróżnia się łatwym demontażem z obudowy, nawet gdy znajduje się powyżej linii wodnej, co eliminuje konieczność wyciągania łodzi z wody. Dzięki średnicy śruby napędowej wynoszącej 212 mm i długości silnika 189 mm, generuje siłę ciągu statycznego na poziomie 120 kg. Standaryzowane tunele o średnicy zewnętrznej 212 mm umożliwiają łatwą instalację, zapewniając wodoodporność klasy IP68 oraz odpowiednie chłodzenie steru strumieniowego. Produkt waży 16 kg, jest odporny na działanie wody morskiej i zawiera w zestawie jednostkę sterującą, joystick, zestawem montażowym oraz obudowę ze stali nierdzewnej.

Funkcjonalności systemu

System oferuje rozwiązania, które poprawiają komfort, zwiększają efektywność oraz podnoszą bezpieczeństwo na wodzie. Oferujemy następujące dodatkowe funkcje: tryb czułości sterowania, tryb parkowania z przesunięciem bocznym, sterowanie z zerowym promieniem skrętu oraz magnetyczny kompas.

Tryb czułości sterowania

Dzięki tej funkcji czułość manetki można precyzyjnie regulować za pomocą jednego przycisku. Umożliwia to wyjątkowo dokładne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni.

Tryb parkowania z przesunięciem bocznym

Funkcja parkowania na jednostce pływającej jest kluczowa podczas cumowania. Zapewnia precyzyjną kontrolę i stabilność, co pozwala na bezpieczne i łatwe manewrowanie w ciasnych marinach.

Sterowanie z zerowym promieniem skrętu

Sterowanie różnicowe umożliwia obrót jednostki w miejscu przy wykorzystaniu dwóch stałych pędników. Opracowaliśmy algorytm, który precyzyjnie określa, który silnik powinien pracować w trybie naprzód, który wstecz, oraz przy jakiej liczbie obrotów na minutę, aby zapewnić płynny obrót.

Magnetyczny kompas

Ta funkcja automatycznie koryguje wpływ prądów i wiatru, umożliwiając utrzymanie prostego kursu przez dłuższy czas. Minimalizuje odchylenia i zapewnia stabilne, komfortowe żeglowanie.

Specyfikacja techniczna:

  • Nominalny prąd: 170A
  • Nominalne napięcie: 48V
  • Waga: 16kg
  • Średnica śruby napędowej: 212 mm
  • Średnica zewnętrzna: 284mm
  • Długość silnika: 189 mm
  • Klasa wodoodporności: IP68
  • Statyczny ciąg: 120kg
  • Odporność na wodę morską: Tak
  • Sterownik silnika w zestawie: Tak
  • Średnica tunelu: 212 mm
  • Materiał obudowy: Stal nierdzewna (na życzenie dostępne inne materiały: aluminium i włókno szklane)
Długość silnika: 189 mm
Klasa wodoszczelności IP68
Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Waga 16 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Prąd nominalny: 170A
Napięcie nominalne 48V
Średnica śruby napędowej 212 mm
Siła ciągu statycznego 120 kg
Średnica tunelu 212 mm

Zobacz także

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!