

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
E100 to wydajny, kompaktowy i lekki ster strumieniowy, idealny do łodzi o długości 35-55 stóp. Dzięki zintegrowanemu inwerterowi z regulacją prędkości, montaż jest szybki i prosty. E100 eVision to model tunelowy, przeznaczony do instalacji na dziobie i rufie, zasilany napięciem 24V lub 48V. Średnica tunelu: 185 mm.
E100 to wydajny, kompaktowy i lekki ster strumieniowy, idealny do łodzi o długości 35-55 stóp. Dzięki zintegrowanemu inwerterowi z regulacją prędkości, montaż jest szybki i prosty. E100 eVision to model tunelowy, przeznaczony do instalacji na dziobie i rufie, zasilany napięciem 24V lub 48V. Wyposażony w nowoczesny, 6-fazowy silnik synchroniczny PMSM, oferuje niezrównaną wydajność i czas pracy, przekraczając standardy tradycyjnych sterów prądu stałego.
S-LINK™ to system sterowania oparty na CAN, służący do komunikacji między produktami Sleipner zainstalowanymi na jednostce pływającej.
Q-PROP™ to innowacyjna śruba o pięciu łopatkach, która zmniejsza hałas nawet o 75% w kontrolowanych warunkach. Zmniejszenie hałasu przy zachowaniu wyjątkowej wydajności sprawia, że niektóre modele sterów strumieniowych zyskują na mocy ciągu.
System steru PRO™ pozwala na precyzyjne dopasowanie mocy do manewru. Sterowanie prędkością eliminuję hałas związany z tradycyjnymi sterami on/off.
Spełniają normę ISO 8846, zapewniając bezpieczną pracę w środowiskach, gdzie mogą występować opary benzyny lub inne gazy łatwopalne.
Przy wykryciu wysokiej temperatury, stery on/off automatycznie się wyłączają, aby zapobiec przegrzaniu. Ster strumieniowy PRO™ z regulacją prędkości zapewnia wydłużony czas pracy przez obniżenie mocy, utrzymując temperaturę na bezpiecznym poziomie.
Sleipner oferuje elastyczność instalacyjną, aby dostosować system do dostępnej przestrzeni. Modele sterów pozwalają na montaż pod dowolnym kątem w tunelu, dostosowując się do przestrzeni dostępnej na jednostce.
Produkt jest zaprojektowany do instalacji w środowiskach, gdzie może występować wilgoć lub przypadkowe zachlapania.
Części zanurzone w wodzie morskiej są galwanicznie oddzielone od systemu elektrycznego jednostki, eliminując prądy błądzące.
Układ napędowy steru jest wstępnie napełniony olejem do smarowania na całe życie, a uszczelnienie mechaniczne z ceramicznymi i węglowymi powierzchniami zapewnia maksymalną ochronę przed przedostawaniem się wody.
Elastyczne sprzęgło chroni układ napędowy, kompensując drobne niedopasowania między wałem silnika a układem napędowym steru.
Podwójne śruby napędowe zapewniają większy ciąg niż pojedynczy system w tym samym wymiarze tunelu. System ten jest stosowany w modelach średniej wielkości, gdzie wymagany jest wysoki ciąg w małych tunelach. Dzięki kompaktowej budowie i wysokiej wydajności, modele podwójnych śrub stały się wyborem numer jeden wśród budowniczych łodzi na całym świecie.
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 24/48 V DC |
Waga | 25 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Rodzaj montażu | Montaż na dziobie / Montaż na rufie / Montaż w tunelu |
Śruby | Podwójne śruby napędowe |
Długość jachtu (m) | 12-17 m / 35-55 ft |
Moc wyjściowa | 5,6 kW / 7,6 hp |
Zastosowanie | Łódź motorowa, Jacht żaglowy, Jednostka komercyjna |
Średnica tunelu | 185 mm |
Maksymalny ciąg (kg) | 100 kg |
Zalecany bezpiecznik | ANL 250 A |
Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!