• Nowy
  • Chwilowo niedostępny
ERV250/300TC-48V

Sleipner chowany ster strumieniowy dziobowy/rufowy ERV250, 48 V / siła ciągu 250 kg / 11 kW / podwójny napęd

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

ERV250 to lekki i wydajny napęd retrakcyjny, przeznaczony do montażu na dziobie lub rufie, odpowiedni dla łodzi o długości od 22 do 30 metrów. Jego siła ciągu wynosi 250 kg, a urządzenie zaprojektowane jest do instalacji w tunelu o średnicy Ø300 mm. Dzięki nowemu 6-fazowemu silnikowi synchronicznemu PMSM, zapewnia wyjątkową wydajność i czas pracy. Dodatkowo, zintegrowany inwerter umożliwia łatwą instalację oraz kontrolę prędkości.

112 880,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Sleipner chowany ster strumieniowy dziobowy/rufowy ERV250, 48 V / siła ciągu 250 kg / 11 kW / podwójny napęd

ERV250 to wysoce wydajny, kompaktowy i lekki napęd retrakcyjny, odpowiedni dla łodzi o długości od 22 do 30 metrów. Napęd retrakcyjny to taki, który może być chowany w kadłubie łodzi, co pozwala zaoszczędzić miejsce i chronić urządzenie przed uszkodzeniami, gdy nie jest używane. 

ERV250 wyposażony jest w nowy 6-fazowy silnik synchroniczny PMSM, zaprojektowany specjalnie do użytku w napędach morskich, zapewniający wydajność i czas pracy, jakiego dotąd nie osiągnięto w napędach prądu stałego. Urządzenie jest zaprojektowane do instalacji pionowej, co sprawia, że jest idealne dla łodzi z dostępną przestrzenią w pionie.

  • Do 50% lżejszy
  • Kompaktowa konstrukcja
  • Najlepszy w branży czas pracy
  • Aktywne chłodzenie powietrzem

S-Link™ to system sterowania oparty na technologii CAN, służący do komunikacji między produktami Sleipner zainstalowanymi na jednostce pływającej.

  • Kompaktowe i wodoodporne złącza
  • Złącza z kluczem i kodowaniem kolorystycznym zapewniające prawidłowy i łatwy montaż
  • Różne długości kabli, przedłużacze i złącza T sprawiają, że system jest skalowalny i elastyczny podczas instalacji

Redukcja hałasu

Q-PROP™ redukuje hałas nawet o 75% w kontrolowanych warunkach, a w średnich instalacjach o 20-40%, zachowując wyjątkową efektywność. W niektórych modelach sterów strumieniowych zwiększa moc uciągu.

System napędu PRO™

Pozwala na zastosowanie tylko niezbędnej mocy do wykonania manewru. Sterowanie zmienną prędkością eliminuje hałas związany z tradycyjnymi napędami włącz/wyłącz.

System zawiera także funkcję zatrzymania. W systemie dualnym (dziobowym i rufowym) jedno naciśnięcie przycisku utrzyma łódź przy keji, czyniąc cumowanie zadaniem dla jednej osoby. Napędy sterowane prędkością to najlepszy wybór do interakcji z joystickiem.

Ochrona przed przegrzaniem

Gdy wykryte zostaną wysokie temperatury, napędy włącz/wyłącz są automatycznie wyłączane, aby zapobiec przegrzaniu. Napędy PRO™ z kontrolą prędkości wydłużają czas pracy przez ograniczenie mocy w celu utrzymania temperatury w bezpiecznych granicach.

Izolacja galwaniczna

Części zanurzone w wodzie morskiej są galwanicznie izolowane od systemu elektrycznego na pokładzie, eliminując prądy błądzące.

Smary dożywotnie

Zębatka napędu jest fabrycznie napełniona smarem na całe życie i uszczelniona za pomocą długotrwałej uszczelki mechanicznej z powierzchniami ceramicznymi i węglowymi, zapewniając najwyższą ochronę przed wodą.

Elastyczne sprzęgło

Elastyczne sprzęgło chroni napęd przed uszkodzeniami, kompensując niewielkie niewspółosiowości między wałem silnika napędu a zębatką napędu.

Podwójne śruby napędowe

Podwójne śruby napędowe zapewniają większy ciąg niż pojedynczy system w tym samym wymiarze tunelu. System ten jest stosowany w modelach średniej wielkości, gdzie wymagany jest wysoki ciąg w małych tunelach. Dzięki kompaktowej budowie i wysokiej wydajności, modele podwójnych śrub stały się wyborem numer jeden wśród budowniczych łodzi na całym świecie.

Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 48 V DC
Waga 122 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Śruby Podwójne śruby napędowe
Długość jachtu (m) 22-30 m / 72-100 ft
Moc wyjściowa 11 kW / 14,9 hp
Średnica tunelu 300 mm
Maksymalny ciąg (kg) 250 kg
Zalecany bezpiecznik ANL 325 A
Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!