



Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
ERV300 to lekki i wydajny napęd retrakcyjny, przeznaczony do montażu na dziobie lub rufie, odpowiedni dla łodzi o długości od 22 do 30 metrów. Jego siła ciągu wynosi 300 kg, a urządzenie zaprojektowane jest do instalacji w tunelu o średnicy Ø300 mm. Dzięki nowemu 6-fazowemu silnikowi synchronicznemu PMSM, zapewnia wyjątkową wydajność i czas pracy. Dodatkowo, zintegrowany inwerter umożliwia łatwą instalację oraz kontrolę prędkości.
ERV300 to wysoce wydajny, kompaktowy i lekki napęd retrakcyjny, odpowiedni dla łodzi o długości od 22 do 30 metrów. Napęd retrakcyjny to taki, który może być chowany w kadłubie łodzi, co pozwala zaoszczędzić miejsce i chronić urządzenie przed uszkodzeniami, gdy nie jest używane.
ERV300 wyposażony jest w nowy 6-fazowy silnik synchroniczny PMSM, zaprojektowany specjalnie do użytku w napędach morskich, zapewniający wydajność i czas pracy, jakiego dotąd nie osiągnięto w napędach prądu stałego. Urządzenie jest zaprojektowane do instalacji pionowej, co sprawia, że jest idealne dla łodzi z dostępną przestrzenią w pionie.
S-Link™ to system sterowania oparty na technologii CAN, służący do komunikacji między produktami Sleipner zainstalowanymi na jednostce pływającej.
Q-PROP™ redukuje hałas nawet o 75% w kontrolowanych warunkach, a w średnich instalacjach o 20-40%, zachowując wyjątkową efektywność. W niektórych modelach sterów strumieniowych zwiększa moc uciągu.
Pozwala na zastosowanie tylko niezbędnej mocy do wykonania manewru. Sterowanie zmienną prędkością eliminuje hałas związany z tradycyjnymi napędami włącz/wyłącz.
System zawiera także funkcję zatrzymania. W systemie dualnym (dziobowym i rufowym) jedno naciśnięcie przycisku utrzyma łódź przy keji, czyniąc cumowanie zadaniem dla jednej osoby. Napędy sterowane prędkością to najlepszy wybór do interakcji z joystickiem.
Gdy wykryte zostaną wysokie temperatury, napędy włącz/wyłącz są automatycznie wyłączane, aby zapobiec przegrzaniu. Napędy PRO™ z kontrolą prędkości wydłużają czas pracy przez ograniczenie mocy w celu utrzymania temperatury w bezpiecznych granicach.
Części zanurzone w wodzie morskiej są galwanicznie izolowane od systemu elektrycznego na pokładzie, eliminując prądy błądzące.
Zębatka napędu jest fabrycznie napełniona smarem na całe życie i uszczelniona za pomocą długotrwałej uszczelki mechanicznej z powierzchniami ceramicznymi i węglowymi, zapewniając najwyższą ochronę przed wodą.
Elastyczne sprzęgło chroni napęd przed uszkodzeniami, kompensując niewielkie niewspółosiowości między wałem silnika napędu a zębatką napędu.
Podwójne śruby napędowe zapewniają większy ciąg niż pojedynczy system w tym samym wymiarze tunelu. System ten jest stosowany w modelach średniej wielkości, gdzie wymagany jest wysoki ciąg w małych tunelach. Dzięki kompaktowej budowie i wysokiej wydajności, modele podwójnych śrub stały się wyborem numer jeden wśród budowniczych łodzi na całym świecie.
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
---|---|
Napięcie | 48 V DC |
Waga | 122 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Śruby | Podwójne śruby napędowe |
Długość jachtu (m) | 22-30 m / 72-100 ft |
Moc wyjściowa | 15 kW / 20 hp |
Średnica tunelu | 300 mm |
Maksymalny ciąg (kg) | 300 kg |
Zalecany bezpiecznik | ANL 355 A |
Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!