Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Wersja GPS160 SeaTalk jest dostarczana z konwerterem Digital Yacht SeaTalk1 na NMEA0183, umożliwiającym łatwą wymianę starszych czujników Raystar.
GPS z NMEA 0183 jest to nowy, wysokowydajny czujnik pozycjonujący wykorzystujący GPS, Glonass i nowe systemy satelitarne Galileo. Dlatego zapewnia najlepszą dokładność pozycji i nadmiarowość. Typowa dokładność jest lepsza niż 1 m. Dane można również ustawić na wysyłanie z częstotliwością do 18 Hz, aby uzyskać płynne wyświetlanie ścieżek plotera. Technologia oprogramowania TriNav ™ poprawia również niedokładność pozycji, która może wystąpić w wyniku podszywania się i lokalnych zakłóceń. Model GPS160 Seatalk jest wyposażony w antenę GPS GPS160 z interfejsem SeaTalk .
Urządzenie posiada różne tryby pracy poprzez programowanie w terenie. Obejmuje to pojedynczą operację GNSS (np. Tylko Galileo), a także konfiguracje wyjściowe, takie jak szybkość aktualizacji, struktura zdań NMEA itp.
Wersja GPS160 SeaTalk zawiera konwerter Digital Yacht SeaTalk1 na NMEA0183. Aby w ten sposób umożliwić łatwą wymianę starszych czujników Raystar. Konwerter SeaTalk na NMEA (ISO) firmy Digital Yacht to mały, ale potężny interfejs. Zapewnia dwukierunkową konwersję między siecią SeaTalk a siecią NMEA0183. Pobiera również energię z sieci SeaTalk1.
Galileo to nowy globalny system nawigacji satelitarnej (GNSS), rozwijany przez ostatnie dwie dekady. Uzupełnia on istniejące systemy GPS i GLONASS, oferując żeglarzom trzecie, niezawodne źródło pozycjonowania. System jest w pełni operacyjny od roku 2020. Obecnie w eksploatacji znajduje się 22 aktywnych satelitów, które dostarczają pełne dane nawigacyjne. Dodatkowo 2 satelity znajdują się w fazie testów, a kolejne 2 oznaczono jako nieaktywne. Docelowa konstelacja systemu obejmuje 30 satelitów – 24 operacyjne i 6 zapasowych (stan na 2020 r.).
Wszystkie modele GPS160 zostały wyposażone w nowy silnik GNSS obsługujący technologię QuadNav™. Urządzenia te wspierają teraz również chiński system Beidou (oprócz GPS, Glonass i Galileo), co oznacza, że obliczanie pozycji, kursu i prędkości nad dnem odbywa się przy wykorzystaniu najsilniejszych sygnałów z ponad 100 satelitów. Dzięki temu czas ustalenia pierwszej pozycji (Time To First Fix) jest krótszy, działanie bardziej stabilne i odporne na zakłócenia, „spoofing” (fałszowanie sygnału) oraz przerwy w odbiorze, a także poprawiono efektywność energetyczną urządzenia (pobór prądu poniżej 25 mA).
| Grubość | 74 mm |
|---|---|
| Długość kabla | 10 m |
| Szerokość | 75 mm |
| Wysokość | 82,5 mm |
| Gwarancja producenta | 2 lata |
| Interfejs sieciowy | NMEA 0183 |
| Pobór Prądu (A) | 20 mA |
Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!