- Chwilowo niedostępny
Rim Drive dziobowy ster strumieniowy 3 kW - 24V/48V / siła ciągu 25 kg
Czas dostawy może ulec wydłużeniu.
Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 3.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 125A / 63A, napięciem 24V lub 48V oraz siłą ciągu statycznego 25 kg. Waży 5,5 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 86 mm.
Rim Drive dziobowy ster strumieniowy 3 kW - 24V/48V / siła ciągu 25 kg
Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 3.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 125A / 63A, napięciem 24V lub 48V oraz siłą ciągu statycznego 25 kg. Waży 5,5 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 86 mm. Zewnętrzna średnica wynosi 135 mm, a długość silnika to 110 mm. Całość posiada klasę ochrony IP68 i jest odporna na wodę morską. W zestawie znajduje się również sterownik silnika. Tunel ma średnicę 108,3 mm, a obudowa jest wykonana ze stali nierdzewnej. Na życzenie dostępne są także inne materiały, takie jak aluminium i włókno szklane.
Funkcjonalności systemu
System oferuje rozwiązania, które poprawiają komfort, zwiększają efektywność oraz podnoszą bezpieczeństwo na wodzie. Oferujemy następujące dodatkowe funkcje: tryb czułości sterowania, tryb parkowania z przesunięciem bocznym, sterowanie z zerowym promieniem skrętu oraz magnetyczny kompas.
Tryb czułości sterowania
Dzięki tej funkcji czułość manetki można precyzyjnie regulować za pomocą jednego przycisku. Umożliwia to wyjątkowo dokładne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni.
Tryb parkowania z przesunięciem bocznym
Funkcja parkowania na jednostce pływającej jest kluczowa podczas cumowania. Zapewnia precyzyjną kontrolę i stabilność, co pozwala na bezpieczne i łatwe manewrowanie w ciasnych marinach.
Sterowanie z zerowym promieniem skrętu
Sterowanie różnicowe umożliwia obrót jednostki w miejscu przy wykorzystaniu dwóch stałych pędników. Opracowaliśmy algorytm, który precyzyjnie określa, który silnik powinien pracować w trybie naprzód, który wstecz, oraz przy jakiej liczbie obrotów na minutę, aby zapewnić płynny obrót.
Magnetyczny kompas
Ta funkcja automatycznie koryguje wpływ prądów i wiatru, umożliwiając utrzymanie prostego kursu przez dłuższy czas. Minimalizuje odchylenia i zapewnia stabilne, komfortowe żeglowanie.
Specyfikacja techniczna:
- Nominalny prąd: 24V - 125A / 48V - 63A
- Nominalne napięcie: 24V / 48V
- Waga: 5,5 kg
- Średnica śruby napędowej: 86 mm
- Średnica zewnętrzna: 135 mm
- Długość silnika: 110 mm
- Klasa ochrony: IP68
- Siła ciągu statycznego: 25 kg
- Odporność na wodę morską: Tak
- Sterownik silnika w zestawie: Tak
- Średnica tunelu: 108,3 mm
- Materiał obudowy: Stal nierdzewna (na życzenie dostępne inne materiały: aluminium lub włókno szklane)
Długość | silnika: 110 mm |
---|---|
Klasa wodoszczelności | IP68 |
Miejsce realizacji gwarancji | Autoryzowany serwis |
Napięcie | 24/48 V DC |
Waga | 5,5 kg |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Średnica śruby napędowej | 86 mm |
Siła ciągu statycznego | 25 kg |
Prąd znamionowy | 24V - 125A / 48V - 63A |
Średnica tunelu | 108,3 mm |