• Chwilowo niedostępny
300004224

Rim Drive dziobowy ster strumieniowy 50 kW - 550V / siła ciągu 675 kg

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 50.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 165A, napięciem 550V oraz siłą ciągu statycznego 675 kg. Waży 103 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 341 mm.

280 071,00 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Rim Drive dziobowy ster strumieniowy 50 kW - 550V / siła ciągu 675 kg

Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 50.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 165A, napięciem 550V oraz siłą ciągu statycznego 675 kg. Waży 103 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 341 mm. Zewnętrzna średnica wynosi 470 mm, a długość silnika to 180 mm. Całość posiada klasę ochrony IP68 i jest odporna na wodę morską. W zestawie znajduje się również sterownik silnika. Tunel ma średnicę 349 mm, a obudowa jest wykonana ze stali nierdzewnej. Na życzenie dostępne są także inne materiały, takie jak aluminium i włókno szklane.

Funkcjonalności systemu

System oferuje rozwiązania, które poprawiają komfort, zwiększają efektywność oraz podnoszą bezpieczeństwo na wodzie. Oferujemy następujące dodatkowe funkcje: tryb czułości sterowania, tryb parkowania z przesunięciem bocznym, sterowanie z zerowym promieniem skrętu oraz magnetyczny kompas.

Tryb czułości sterowania

Dzięki tej funkcji czułość manetki można precyzyjnie regulować za pomocą jednego przycisku. Umożliwia to wyjątkowo dokładne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni.

Tryb parkowania z przesunięciem bocznym

Funkcja parkowania na jednostce pływającej jest kluczowa podczas cumowania. Zapewnia precyzyjną kontrolę i stabilność, co pozwala na bezpieczne i łatwe manewrowanie w ciasnych marinach.

Sterowanie z zerowym promieniem skrętu

Sterowanie różnicowe umożliwia obrót jednostki w miejscu przy wykorzystaniu dwóch stałych pędników. Opracowaliśmy algorytm, który precyzyjnie określa, który silnik powinien pracować w trybie naprzód, który wstecz, oraz przy jakiej liczbie obrotów na minutę, aby zapewnić płynny obrót.

Magnetyczny kompas

Ta funkcja automatycznie koryguje wpływ prądów i wiatru, umożliwiając utrzymanie prostego kursu przez dłuższy czas. Minimalizuje odchylenia i zapewnia stabilne, komfortowe żeglowanie.

Specyfikacja techniczna: 

  • Nominalny prąd: 165A
  • Nominalne napięcie: 550V
  • Waga: 103kg
  • Średnica śruby napędowej: 341mm
  • Średnica zewnętrzna: 470mm
  • Długość silnika: 180mm
  • Klasa ochrony IP: IP68
  • Statyczny ciąg: 675kg
  • Odporność na wodę morską: Tak
  • Sterownik silnika w zestawie: Nie
  • Średnica rury: 349,6mm
  • Materiał obudowy: Stal nierdzewna (na życzenie dostępne inne materiały: aluminium lub włókno szklane)
Długość silnika: 180 mm
Klasa wodoszczelności IP68
Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie nominalne: 550 V
Waga 103 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Prąd nominalny: 165 A
Średnica śruby napędowej 341 mm
Siła ciągu statycznego 675 kg
Średnica tunelu 349,6 mm

Zobacz także

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!