• Chwilowo niedostępny
300004743

Rim Drive dziobowy ster strumieniowy 15 kW - 48V / siła ciągu 195 kg

Czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 15.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 300A, napięciem 48V oraz siłą ciągu statycznego 195 kg. Waży 32 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 212 mm.

76 579,80 PLN
Ilość

Zapytaj o dostępność

Rim Drive dziobowy ster strumieniowy 15 kW - 48V / siła ciągu 195 kg

Zestaw steru strumieniowego z tunelem Bow Thruster 15.0 to rozwiązanie łatwe do zintegrowania z łodzią, zaprojektowane specjalnie do trudnych warunków, w których ster strumieniowy musi być odpowiednio chroniony. Dzięki różnorodnym opcjom montażu tunele steru strumieniowego są proste w instalacji. Zestaw charakteryzuje się nominalnym prądem 300A, napięciem 48V oraz siłą ciągu statycznego 195 kg. Waży 32 kg, a jego śruba napędowa ma średnicę 212 mm. Zewnętrzna średnica wynosi 290 mm, a długość silnika to 145 mm. Całość posiada klasę ochrony IP68 i jest odporna na wodę morską. W zestawie znajduje się również sterownik silnika. Tunel ma średnicę 250 mm, a obudowa jest wykonana ze stali nierdzewnej. Na życzenie dostępne są także inne materiały, takie jak aluminium i włókno szklane.

Funkcjonalności systemu

System oferuje rozwiązania, które poprawiają komfort, zwiększają efektywność oraz podnoszą bezpieczeństwo na wodzie. Oferujemy następujące dodatkowe funkcje: tryb czułości sterowania, tryb parkowania z przesunięciem bocznym, sterowanie z zerowym promieniem skrętu oraz magnetyczny kompas.

Tryb czułości sterowania

Dzięki tej funkcji czułość manetki można precyzyjnie regulować za pomocą jednego przycisku. Umożliwia to wyjątkowo dokładne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni.

Tryb parkowania z przesunięciem bocznym

Funkcja parkowania na jednostce pływającej jest kluczowa podczas cumowania. Zapewnia precyzyjną kontrolę i stabilność, co pozwala na bezpieczne i łatwe manewrowanie w ciasnych marinach.

Sterowanie z zerowym promieniem skrętu

Sterowanie różnicowe umożliwia obrót jednostki w miejscu przy wykorzystaniu dwóch stałych pędników. Opracowaliśmy algorytm, który precyzyjnie określa, który silnik powinien pracować w trybie naprzód, który wstecz, oraz przy jakiej liczbie obrotów na minutę, aby zapewnić płynny obrót.

Magnetyczny kompas

Ta funkcja automatycznie koryguje wpływ prądów i wiatru, umożliwiając utrzymanie prostego kursu przez dłuższy czas. Minimalizuje odchylenia i zapewnia stabilne, komfortowe żeglowanie.

Specyfikacja techniczna:

  • Nominalny prąd: 300A
  • Nominalne napięcie: 48V
  • Waga: 32 kg
  • Średnica śruby napędowej: 212 mm
  • Średnica zewnętrzna: 290 mm
  • Długość silnika: 145 mm
  • Klasa ochrony: IP68
  • Siła ciągu statycznego: 195 kg
  • Odporność na wodę morską: Tak
  • Sterownik silnika w zestawie: Tak
  • Średnica tunelu: 250 mm
  • Materiał obudowy: Stal nierdzewna (na życzenie dostępne inne materiały)
Długość silnika: 145 mm
Klasa wodoszczelności IP68
Miejsce realizacji gwarancji Autoryzowany serwis
Napięcie 48 V DC
Waga 32 kg
Gwarancja producenta 2 lata
Prąd nominalny: 300 A
Średnica śruby napędowej 212 mm
Siła ciągu statycznego 195 kg
Średnica tunelu 250 mm

Zobacz także

Proszę czekać

Za chwilę dobijemy do portu. Trzymaj się!